Klopt, een envelop van 30x40 met erin een sluitzakje met 2 springbars.
1 plaatje zegt meer dan 4 cijfers en 1 letter, ik lachtte echt de ballen uit mijn broek toen ik het binnenkreeg:
Ik merk dat dubbele vouwsluiting bij mij niet altijd fijn zitten, maar een enkele is eigenlijk nooit een probleem.
Uitzondering die nieuwe polaris dubbele vouwsluiting. Ik wil het gezegd hebben. Die zat mij perfect met die band.

Uitzondering die nieuwe polaris dubbele vouwsluiting. Ik wil het gezegd hebben. Die zat mij perfect met die band.
Ook meteen vervangen door een gesp bij mij. Ik word er geen vrienden mee met die vouwsluitingen. Op staal kun je ze mooi centreren op elke pols en dan werkt het. Zit hij een beetje uit het lood, dan vind ik het oncomfortabel.
Schitterende aanwinst.
Proficiat en veel draagplezier.
Mijn A386 op de OEM ladder bracelet die ik met tegenzin van @septentrio heb overgenomen , verrassend dat het nu groter oogt dan 38mm op de pols in vergelijking met de strap;
Zo lijkt het een hele flinke jongen ja. Dat doet een bracelet eigenlijk altijd wel omdat de ruimte tussen de lugs visueel opeens bij de kast hoort ipv bij de band, maar zo vanuit deze hoek valt het extra op ja.
Gelukkig was het al geen 42mm+ horloge dus kom er wel mee weg, foto vertekend wel een beetje ja.
Je moet es foto v op afstand nemen.
Mooi hoor! Ik ben enorme fan van de ladder. En mooi horloge tout court.
Vond ik al bij @septentrio zn combi. Wat kan hiervoor in godsnaam id plaats komen?

Je moet es foto v op afstand nemen.
Met het blote oog viel het me al op.

Wat kan hiervoor in godsnaam id plaats komen?
Denk dat @septentrio geld apart heeft staan voor een polerouter.

polerouter
Was het niet voor een vintage Heuer Carrera?
Ja, je ziet ook dat de lugs bij de a384/5/18 scherper naar beneden gaan dan jullie A386
Ja, het toont/draagt idd veel groter
Dat was het
Ik las dit gisteren, hij heeft misschien meer wensen dan geld.
Hangt er wat van af. Bij byitscover heb je zoééntje nu voor 850 gbp. En op insta kon ik onlangs een perfecte Pollie kopen voor 3k gbp. Ding lag wel in Hong Kong[afbeelding] Was het een EU deal dan lag ie nu in het fedex busje mijn richting uit.

Ik las dit gisteren, hij heeft misschien meer wensen dan geld.
Haha dat geldt voor de meesten onder ons denk ik

Side by side;
Prachtig!
Ik wacht alleen nog op een Snoopy 3, dan is het klaar.

dan is het klaar.

Was het niet voor een vintage Heuer Carrera?
Allebei hoog op mijn lijstje