Nog altijd blij mee. Zo mooi die zwevende indexen.
Ik heb net een 19mm tropic band van Yema gehaald.
Prachtig horloge!
Yes, het lijkt erop dat ik binnenkort een paar jaar oude wens in vervulling zie gaan. Twee jaar gezocht naar een bepaald horloge, vandaag een principieel akkoord met de verkoper weten te sluiten. Als er niks meer tussenkomst zou ik het volgende maand moeten hebben.
Wat is het? Uiteraard een Zenith, anders zou ik het hier niet melden. Populair model? Nee, zeker niet. Maar ik ben er wel erg blij mee…
Is het een investering? Nee, die horen in het groene gedeelte thuis.
Is het een klatser? Nee, daarvoor is het te elegant.
Is het een dresswatch: echt niet.
Genoeg voor nu. Wordt vervolgd…
Big Blue? Of noem je dat wel een kletser?
Moest even opzoeken welke dat is, wel een icoon maar niet helemaal mijn ding…
Ik vind die Big Blue juist heel vet. Maar ben dan ook een sucker voor die 70’s stijl
Per saldo vind ik vintage vaak leuk op foto’s maar draag ik ze niet in het echt…
De balans moet goed zijn, maar draag mn vintage regelmatig. En @WatchWalker heeft een fantastische Zenith-collectie met nieuwe en vintage toppers. Daar zou zon Big Blue prima tussen passen.
De Big Blue is het niet maar die staat wel nog op de shortlist. Vorig jaar had ik er bijna eentje te pakken maar de prijs / kwaliteit lag net te ver uit elkaar (was wat mis met de band). Onlangs had ik ook nog een Big Lemon in de smiezen maar die verkoper laat gewoon niks meer van zich horen, ondanks herhaaldelijk verzoek voor meer info.
Het is dus nog iets anders…
Straks ga ik me nog oud voelen als assistent curator…
Je hoeft niet oud te zijn als curator, wel verstand van zaken hebben, een maatje van me heeft die rol al een tijd bij een echt museum Het wordt anders als je het vintage deel van je collectie nog nieuw gekocht hebt…
Lekker!!!