Zenith only (Deel 2)

Mijn snelle conclusie is ook dat de sport top was zoals die uitkwam en al het gefrunnik hem alleen maar lelijker maakt.

Is net als die toeristenstroopwafels. Allerlei toppings voor veel geld maar aan een stroopwafel moet je niet rommelen. Tot hier mijn waardeloze vergelijking.

6 likes

Deze vind ik wel fantastisch hoor:

5 likes

Ja maar die stond er dan ook niet bij. In het wit wel en dan issie afgrijselijk

1 like

Nog een slome foto…

image

CHF 37900 en dan is ie helemaal van jou!

5 likes

Ik zit nog in de wittebroodsweken dus geen haar op m’n hoofd die aan verkoop denkt.

Fotootje van nu:

19 likes

Ook wel slechts EUR 36.400 :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Als de Zenith man van Europa verwacht ik hem maar om 1 pols binnenkort….

2 likes

Oei, wordt dan toch de Speedy in Moonshine Green voor dat geld.

1 like

Die prijzen zijn wel erg op elkaar afgestemd he….

De moonshine groen is geelgoud, deze is rosegoud.

Dat speelt al heel lang, iedereen kijkt naar elkaar.

Er is ook de Sedna gold Speedy sinds 1 jaar maar vind de groene echt watertandend mooi. Als ik het lef had om zoiets te dragen offerde ik zo een paar uit de collectie ervoor op.

Ik was er dichtbij. Maar vanwege gebrek aan lef en het niet hebben van een fijnafstelling op de sedna heb ik het weer geparkeerd…

Alle Europese Zenith mannen zitten vandaag in Geneve. Ik zit vandaag in Hoofddorp of all places…

4 likes

Met je mango om lijkt zelfs Hoofddorp soms op een bounty eiland dus dat compenseer je wel!

2 likes

Daar is wel iets meer voor nodig haha

Precies!
Ik hou het vandaag bij de Elite

10 likes

Gelukkig ben ik maar tijdeljik hier en kan ik me straks weer terugtrekken op mijn duinheuvel (Haarlem) waar de Mango’s aan de bomen groeien…

1 like

Vraag me ook af wat die Watch Clinic precies inhoudt op de Zenith site. De link werkt nog niet (leuk aangepast 404 bericht krijg je trouwens).

image

Edit: ondertussen wel actief. Het gaat om 2 horloge klasjes: een chronograaf assembleren en een vintage restaureren. Leuk (betalend) initiatief dat plaatsvindt in de fabriek in kleine groepjes van 6. Prijs CHF190 zag ik. De eerste cursus duurt 5 uur, de tweede is nog onbekend.

3 likes

Tof.

Niet CHF 38k tof.

2 likes

Hoho, 36,4. :wink:

2 likes

Geen skyline skeleton?