Zenith only (Deel 2)

Nog steeds niet tof :smirk:

2 likes

Jammer dat er geen nieuwe Pilot modellen zijn gelaunched. Misschien later dit jaar nog. Die open hart vind ik echt niks en goud ook niet, best een tegenvaller al met al.

We zijn het allemaal eens hierover - voor wie maken ze dit in vredesnaam en de vorige open series waren ook geen succes volgens mij…

Voor mij even de gewone. Hopelijk gaan ze de sluiting eens upgraden want je krijgt hem niet makkelijk los nondejuu

17 likes

Het zal wel zo zijn dat wij (NL) niet de norm zijn en er landen zijn (China, Indonesië?) die veel groter zijn die het wel geweldig vinden.

Ze maken het niet zomaar…

2 likes

Veel beter zonder de secondewijzer die als jekko draait bij de defy skyline :face_with_monocle:

Prachtig merk zenith.

Maar de laatste algemene releases op events gaan weer een beetje de verkeerde kant op. Zeker deze open hearts :face_vomiting:

De nieuwe 69 en de revival modellen met die typische kast zijn top.

1 like

Nieuwe bandjes binnen voor de Zenith :ok_hand:t2:

36 likes

Echt een lekker ding dit! :+1::+1:

1 like

Echt heel mooi!

We zijn nog niet volgende maand maar vandaag is het lang gezochte horloge toegekomen.

Geproduceerd rond 1999, pas nieuw verkocht aan eerste eigenaar in 2012 (!) en nu bij mij beland als 2de eigenaar. In zeer goede staat en compleet met originele doos en papieren.

Net geen 39mm doorsnee en (gemeten) 8,6mm hoog. Maar wel 200m waterdicht en met automatisch Elite 670 binnenwerk.

Aanschouw, de Zenith Rainbow Diver Elite in de superzeldzame Mango uitvoering!

En broederlijk (zusterlijk?) naast elkaar: de EP versie naast de Elite versie.

39 likes

Nice! Bijzonder ding! :ok_hand:

1 like

Mooi plat en prachtige band ook! Er bestaan toch zoveel mooie Zenith modellen waar bijna niemand nog iets van weet :+1:

1 like

Zeker weten, een van de dunste automatische divers…

17 likes

Wauw! Congrats!

1 like

Gefeliciteerd met deze zeldzame aanwinst, knap vind ik dat, zoveel geduld voor zo een schone zaak en dat gevoel als dan de juiste op je weg komt :+1: :star_struck:
Mango Missie volbracht !

1 like

Dank. Sinds mijn zoektocht startte was er slechts 1 ander exemplaar op mijn pad gekomen. Iemand poste toen ook de C24 link hier op het HF, nadat ik al in gesprek was met de Engelse verkoper. Dat exemplaar was echter in veel mindere staat en zonder extra’s. Bovendien was de verkoper niet bereid tot onderhandelen. Terwijl ik mijn opties nog overwoog, de vraagprijs lag hoog voor het gebodene maar er is haast ook geen vergelijkbaar materiaal, werd het horloge echter al verkocht aan iemand uit Maleisië.
Kort daarna maakte iemand uit Australië, via een ander forum, mij erop attent dat er eentje in Italie te koop was aangeboden. De rest is geschiedenis…

3 likes

ik heet mezelf even welkom bij dit clubje. hallo allemaal

38 likes

Die komt vast van @Rolopalooza vandaan! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Schitterend ding! :+1:

3 likes

Jups :smiley:

Staat je goed!!

4 likes