Zenith only (Deel 2)

Yes … En went snel hoor! Maar feit is dat ik meerdere horloges draag … en graag wissel :slight_smile:

:joy: :beers:

22 likes

:joy:

1 like

Lekker, heel gek doen en ook nog een blauwe band nemen?

1 like

Ik weet niet hoe groot je pols is, maar ik vind mijn manufacture de perfecte maat voor mijn 16,5/17cm pols. En dat is exact dezelfde kast. Mijn 42mm Speedy draagt net zo fijn overigens.

Plaatje voor de sfeer:

16 likes

Het staat prima! Heb een bescheiden pols maar toch een voorkeur voor 40 tot max 43mm. Alles wat kleiner is krijgt toch minder draagtijd leert de ervaring…

En alweer terug naar leer (gisteren cordura). Leer blijft het prettigst voor mij en als het echt te warm wordt een tropic…zit nog wel te denken aan een Bulang ripstop of de Zenith nato…pfff ben momenteel meer met nieuwe banden bezig dan nieuwe horloges…

13 likes

Haha ik weet het is lastig. Mij lukt dat ook niet

Yup … dat merk ik nu al …

1 like

Het antwoord hierop is voor mij simpel: nee.

Kan echter ook aan de vorm van de pols liggen. Die van mij is vrij plat, waardoor veel verschillende groottes mooi staan (vind ik zelf)

1 like

De Zenith Nato is een topper!

21 likes

26 likes

misschien wel de mooiste zenith van het moment. afgelopen week omgehad en twijfel sloeg toe. beetje klein, maar wel lekker

1 like

Het is ook de reden waarom ik twijfelde en toch voor de tonnetjes ben gegaan. Vind ze ook wat ielig. Maar komt -zoals svennos zeker?- omdat ik grotere gewend was/ben

En zeker ook naast n rolex

Maar oooo zo mooi

Misschien ooit hoor

2 likes

Yep! Prachtig horloge hoor, een dial om verliefd op te worden … maar de diameter is wel een dingetje als je groter gewend ben … Al is dat voor iedereen denk ik anders … @Neyra heeft er geen issues bv mee …

Misschien moet ik het gewoon een kans geven … maar als het eenmaal in je hoofd zit … :upside_down_face:

2 likes

Nope. Via de duitse ebay.

Neen. Ik vind doorgaans blauw niet zo. Verkoop mijn blauwe band vd chonomaster sport oom om diie reden. Daarnaast vind ik het te veel geld om “ff erbij” te kopen.

1 like

heel mooi,wat is de maat dan??

1 like

Ik vond die van @Brick ontzettend prettig qua maat. Groter moet voor mij ook niet. Maar inderdaad, ik draag sinds een poosje wat compactere horloges, waar ik voorheen altijd 40mm droeg.

Jou staat hij ook prima!!

9 likes

Wel, ik vond de ZEP ook wat klein eigenlijk. Een tool chrono mag wel wat meer body hebben imho. Voelde een beetje ‘iel’.

2 likes

38mm

1 like