Komt ie nu mee…
Dat is het ook niet. Het is een dressy/sporty mix.
Zeker geen “toolwatch”. Met de lange lugs is de 38mm juist prima.
Twijfel?!
Kan prima. Nog even je wilt niet meer groter.
Dit is het. De zenith draagt niet te klein en straalt klasse uit.
Ik hoop het! Maar als het eenmaal tussen de oren zit …
Iedereen met ook maar een beetje last van de flipperkoorts weet dat dit klopt. Als je eenmaal twijfelt gaat ie weg; het is niet anders.
Op naar iets anders!
Die 38mm ZEP zou voor mij de perfecte maat zijn; nog even de horlogepot verder vullen. Wat een prijzen zeg!
Ik kom straks je dweller even oppikken dan.
Gisteren na de ZEP even de Omega Seamaster gedragen en dan krijg ik meteen het omgekeerde … (toch flinke kerel die Seamaster) maar, dat gevoel is even later weer verdwenen.
Ik heb de ZEP slechts een paar dagen in bezit en vond hem de eerste 2 dagen ook ‘klein’, zeker gezien ik ook fan ben van wat grotere horloges en zowat alle maten (kast, lug to lug, hoogte) afwisselend draag.
Een SD43? Natuurlijk is dat een forse kerel en ik verwacht niet anders van een horloge dat gemaakt is om een duikboot op 1km diepte te trotseren. Een Tipo groot? Check en niet ongebruikelijk voor een (1 op 1) ‘militair’ geinspireerd horloge dat goed afleesbaar moet zijn in ‘battle modus’.
De ZEP klein? Ja, maar ook 1 op 1 geinspireerd en voor een ‘vintage chrono’ niet ‘te’ klein. Voor mij is de maat dus vaak logish gerelateerd aan het soort horloge En dan zijn er nog al die complicaties, kastvormen, wijzerplaten, bracelets, kleuren, …
En zoals @Bauhaus aangeeft, de combinatie van diameter en lengte/vorm van de lugs maken deze ZEP (en ook de Tipo) draagbaar op vele polsmaten.
Ik vind in elk geval dat de ZEP je zeer goed staat!
Size does NOT matter
Dweller?
De ZEP blijft voorlopig. Ondanks de maat, nog te verliefd op de dial. Gesp net overgezet naar Bulang bandje, helemaal super! Dank allemaal voor het commentaar en steun tijdens deze labiele periode
Heerlijke combo
Zal je bevallen met zijn 41mm, ook in het wit en zwart beschikbaar.
Ik ben benieuwd wie de eerste wordt op het forum met een Skyline. Vooralsnog zie je nog steeds Classics als NA langskomen.
Voor 99% zeker weet ik wel wie dat is.
op rubber en staal benieuwd naar de sluiting
goed besluit is een heel mooi horloge
Echt super met dat ster motief. Ik ben benieuwd naar hoe de snelle secondenwijzer overkomt in het echt.