Zenith only (Deel 2)

Ik zou vragen aan Combat_straps (Instagram handle) of hij iets voor wil stellen.

Bruin of blauw suède lijkt me een goede aanvulling op die kast en plaat

Zit ook iets grijs in… en rode wijzertjes. Moeilijk.

1 like

Misschien een nato met een streepje? Ben zelf niet zo van de natos maar staat wel tof

Tandjes:

15 likes

Ze doen het zelf ook:

7 likes

20 likes

29 likes

:scream: Gooi je je horloges ook zo in een la?
Die Navitimer is uber cool! :ok_hand:t2:

Toen wel…een krasje meer over minder maakte me niet uit.
Nu liggen mijn horloges netjes individueel verpakt in de kluis.

Ja een 806 van de Iraqi Air Force, daar heb ik nog wel een beetje spijt van…

De Rainbow heb ik in de loop der jaren 3x gehad en de IWC 3536 ook wel 3 keer in verschillende versies…

2 likes

Leuke collectie, toen ook al :slight_smile: Ben blij dat je de Breitling Sprint niet zo had mishandeld :slight_smile:

1 like

Ah super. Zo gezellig bij elkaar.
Heb ook wel eens zo een foto gemaakt (zonder zenith) toen ik uit eten was met enkele goede vrienden en bleek dat we allemaal een mooi horloge droegen. :see_no_evil:

15 likes

Tijd voor wat zenith

20 likes

Met zulke wijzers heb je een goed excuus om steeds extra lang naar je horloge te kijken :grin:

In datzelfde genre:
Wie heeft er wel eens zo’n carbon versie live gezien? (Foto’s van Monochrome).

10 likes

:wave:

Weliswaar in een etalage. Ziet er camo uit, erg stoer. Eigenlijk ook wel toepasselijk, niemand schat hem zo prijzig in :smile:

1 like

Ik :smile:

13 likes

En? Hoe gaaf was ‘ie?
Of toch “net niet”?

1 like

Heb 'm vorige week gepast. Vond 'm wel heel erg licht. Net een speelgoed horloge. Maar hij ziet er wel tof uit.

12 likes

Ik vond het net niet. Cool design als je er van houdt, maar Carbon is Carbon. Het is zoooo licht, waardoor de bracelet en elke schakel echt heel cheap aanvoelt. Ceramic bracelets hebben dat ook, maar dit was nog een stapje extremer. Maar goed, dat zit in je hoofd natuurlijk, want eigenlijk is iets heel licht kunnen maken een kunst. Als je dat kan waarderen is hij fantastisch, maar ik vond het erg flimsy aanvoelen helaas.

3 likes

Lijkt net alsof je er mee hebt geklust

1 like