Casual Friday
Zometeen maar even open maken, vandaag de tipo cp2 opgehaald! De eerste Zenith hier
Ook nog het een en ander gepast waaronder de zep tricolore maar tegen alle verwachtingen in doet die het niet bij mij. Kan nog niet wennen aan dat formaat onder de 40mm…
Zoooo dat is een mooie aankoop
Laat die foto’s maar komen en veel draagplezier
Nope, die heb ik nog en … ga ik verkopen aan mezelf denk ik
Btw het gaat over een flyback blijkbaar …
Ik zat toevallig net jou topic te lezen, inderdaad een andere.
Ik heb hem vandaag gekocht bij ACE. “etalagemodel” nieuw.
Heel mooi! En draagt kleiner dan je zou vermoeden.
Er staat nog zo’n flyback bij ten2two, voor de geïnteresseerden!
Mooi
Ja volgens mij ook bij wristcandy zag ik van de week.
Aanrader, ook veel mooier in het echt dan op fotos. Zeker met een mooie lichte taupe croco
Degene die m van Jaap koopt moet even pb sturen. Heb ik dan nog leuke verrassing voor
Nu al weer spijt maar komt de verleiding niet langer weerstaan van de SMP staal/sedna en de Santos DLC
Bedoeling was 1 van de 2 Zeniths inruilen, maar ging uiteindelijk met geen van twee naar huis
Raar gevoel om geen EP meer te hebben
Alleen nog maar de 6150
Danke.
Zekers. Die zaten er ook bij. Heb me vooraf goed ingelezen
Wow dat is nog eens iets anders dan al die chrono’s hier!
Ja dat is mogelijkerwijs wel een vervelend puntje.
Dan had ik liever gewoon een reguliere vouwsluiting gehad met fijnverstel opties.
Ik ga het na volgend weekend allemaal mogen ervaren!
Oh van harte proficiat!!
Wat een geweldig horloge, he? Ik ben zeer positief verrast hoe leuk hij is. Heb hem niet meer afgedaan sinds de aankoop.
Hoe valt de vouwsluiting bij jou? Heb de band op die van mij omgedraaid zodat de sluiting de andere kant op zit. Anders niet te dragen, snijdt in mijn pols. Nu draagt hij perfect.
Het ‘snijden’ ervaar ik heel af en toe maar stoort verder niet echt.
Overall zeer blij mee