Zenith only (Deel 2)

Begrijpelijk :+1: Snijden stoort mij wel, heb na kort dragen best wel last ervan. Onbegrijpelijk hoe ze de sluiting hebben ontworpen. Andersom zit hij bij mij overigens perfect, dan merk ik er helemaal niets meer van.

2 likes

Dat is de blauwe hé? Benieuwd hoe hij bevalt. Dacht zelf eerder aan de zwarte, maar toch benieuwd naar de foto’s…

geen fotogeniek horloge qua kleur
Lijkt op foto’s van “royal blue” maar inzet echt wat tinten donkerder

Heb nog steeds wel voorkeur voor de zwarte maar deze kwam langs
De zwarte is wat makkelijker te combineren en net iets chiquer

8 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Toch een heerlijk bad ass horloge.

31 likes

24 likes

21 likes

Tijd voor een plaatje.

36 likes

Plaatje van gisteren, of vergeten dat april maar 30 dagen had?

Haha, je hebt helemaal gelijk! Plaatje is van vandaag … Ik kijk haast nooit naar de datum op mijn horloges. Gelijk even aanpassen :wink:

24 likes

AD Bxl, beetje slechte foto.

De tonneau’s hebben toch meer body, @Svennos , denk beter voor je pols? Hier zie je t mooi

De gouden chrono is ook mooi zeg

5 likes

Ik moet zeggen dat het begint te wennen en ik momenteel oprecht geniet van de reverse-panda nu ik hem een aantal dagen draag. Jou tonneau heb ik ook omgehad bij de AD … staat zeker ook nog op de lijst :slight_smile:

5 likes

Des te beter!! Ik snap t hoor als je groter gewoon bent. Ken dat pad. Ik overweeg nu zelfs 36mm

1 like

Die zag ik niet aankomen.

AgitatedAdmiredAllosaurus-size_restricted

Wat dan?

3 likes

Zo’n vet ding. Tis dat ik even niet in de markt ben anders hielp ik je er vanaf :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

22 likes

It is! :wink:

1 like

Doe de groeten aan Arnaud

Deze staat te koop bij Bulang. Wat een gaaf exemplaar, met een coole seventies vibe! :ok_hand:t2: Tof model.

12 likes