Geen twijfel meer zo te zien.
Wat bevalt je minder dan verwacht?
Krijg je een “perfecte fit” met band (alleen hele schakels dacht ik)
Dat kan ik niet echt zeggen. Ontwerp blaast je echt weg zo mooi maar aan mijn pols doet het mij niet zo veel.
Redelijk perfect. Zit ietsje strakker dan normaal maar kan prima. Schakel erbij zou voor mij echt te los zijn.
Wellicht heb ik hem eerdaags in bezit
Wordt misschien vervolgd…
Zoals sommigen wisten ben ik al een tijdje gecharmeerd door de Defy Classic Skeleton.
Laatst tijdens vakantie deze gepast en eigenlijk echt verliefd geworden:
Ik wist dat er iets uit deze serie moest komen. Uiteindelijk is het deze geworden… ik zag hem een paar uur geleden online komen en twijfelde niet lang.
Wat goed is komt snel. Gefeliciteerd!
Dit vind ik echt de mooiste EP, mis hem soms nog weleens
Zegt mn vrouw ook vaak
Gefeliciteerd!! Even wachten op de skyline skeleton wat dat wordt, anders ook deze hoor.
Gefeliciteerd! Veel draagplezier toegewenst!
Ben hier ook heel benieuwd naar.
Snelle actie, congratz met de na! Vind hem ook mooier dan de carbon versie, maar ik ben bevooroordeeld
Die carbon op gele band zoals op de foto vind ik anders wel een machtig mooi ding hoor!
Wow, kek kleurtje dat geel!
Kan die ref nergens terugvinden, ook de losse strap niet. Is het een special edition?
Gefelictieerd met je NA! Hele mooie
Juist, team zwart! By far de mooiste.
Ik vind de Forged Carbon wellicht leuker! Maar zie ze maar eens te vinden voor normaal geld.
Deze kwam op HF, 1000% Nieuwstaat. Van Spoon, die er geen match mee had. Dus 2 vliegen in 1 klap.
De bracelet had voor mij niet perse gehoeven, ik vind de (blauwe) leder/rubber band ook echt een pareltje.
Ben er al met al erg blij mee.