Zenith only (Deel 2)

Ja, die foto heb ik gemaakt bij de Zenith Boutique :innocent:. Die was echt zo koel. Zo zou ik hem wel willen…

1 like

De was de Zenith Defy Classic Skeleton (Forged Carbon).

De lederen straat kleur geel, is gewoon los te bestellen bij uw Zenith dealer.

Origineel kun je kiezen uit zwart rubber, of blauw leder (of titanium/carbon).

Dat is ref 10.9000.670/80.R795. De gele band lijkt niet standaard want normaal zit er een zwarte rubberen band op. Bestaat ook met volledig carbon band (ref 10.9001.670/80.M9000) dat is pas spectaculair. Maar die kost dan het dubbele.

Ah ja dankjewel! Nergens anders te vinden, maar dat geel staat hem wel echt prachtig :heart_eyes:

Ja dankje, had de catalogue (digitale) al eens op nageslagen en kon die refs vinden maar niets specifiek met de gele strap.

1 like

31 likes

Hiermee maak je hem gelijk af! Nog even de juiste end links scoren (of zijn die van de bracelet interchangeable?) dan nog de originele blauwe croco/rubber a 400 euro en gaan.

1 like

Goede foto en goede band!

1 like

Als je de Skeleton graag ziet in combinatie met wat kleur, misschien kan je ergens een Zenith Defy Classic Swizz Beatz Edition vinden. Ceramische kast, slechts 50 exemplaren gemaakt, in 2018 gereleased. Was enkel voor US markt maar denk dat sommige Zenith boutiques ze ook hebben verkocht.

5 likes

15 likes

@Prof_Hoax en de Range Rover is ook een mooie

17 likes

19 likes

Knap! Dat lijkt zelfs de originele haaienleder band op die Rainbow? NA?

Weer eens op staal

22 likes

Echt heerlijk. Had dit horloge al eerder moeten kopen.

25 likes

Dit vind ik echt vet staan.:+1:

1 like

dit is idd ook gaaf

en @Ron-W wat een beauties.

2 likes

Staal and straight end links rule(s)!

.

20 likes

Ja, is de originele band met Zenith gesp.

1 like