Niet de meest gewilde config, met overlappende indices. Alleen moet je de chrono best lang laten lopen om dat voor elkaar te krijgen, dus mijns inziens niet een hele grote issue…
Dan krijg je dus dit…
Niet de meest gewilde config, met overlappende indices. Alleen moet je de chrono best lang laten lopen om dat voor elkaar te krijgen, dus mijns inziens niet een hele grote issue…
Dan krijg je dus dit…
Het antwoord van Zenith heeft mij er tot nu toe wel van weerhouden om een Shadow te kopen.
Zou toch liever de zekerheid hebben dat het oppervlak op een of andere manier te herstellen is. In principe zou de kast opnieuw geblast kunnen worden, lijkt me. Maar Zenith zelf biedt dit dus niet aan als service.
Mijne is bij Zenith service, ik ben benieuwd of ze de band waar wat vegen
op zitten , ik vind dat titanium helemaal niet snel krast - het zijn meer strepen, borstelen of satineren.
Volledig nieuw opmaken betekent bij titanium volgens mij dan bead blasten met glas korrels.
Ik vind dat ze goed bezig zijn met kleuren, het is Pantonia dit jaar zeg
Alles valt te herstellen of vervangen. Zware schade zou ik natuurlijk laten herstellen indien nodig. Slijtage niet. Heb ook nooit een klassieke rvs kast laten polijsten, waarom zou je?
Haha heel mooi!
Gefeliciteerd! Is echt een plaatje.
Dank je! En hij draagt ook erg fijn. Ben er erg blij mee!
Met jouw collectie had ik in deze situatie de Classic Cars omgegespt
Schitterende foto’s
Dank je wel!
Overkomt me vaak. Ofwel de verkeerde Porsche mee, ofwel de verkeerde Zenith.
Wellicht had ik het al ergens kunnen lezen maar wat is er met jouw horloge aan de hand?
De kroon slipte door met hand opwinden… nou gebruik je dat niet vaak maar dan is er wel iets mee mis helaas.
Dat klinkt niet best. Ik hoop dat hij snel terug is voor je. De mijne maakt bij het opwinden ook een ratelend geluidje. Klinkt niet verontrustend in ieder geval. Niet dat ik hem op hoeft te winden want hij is niet meer van mijn pols geweest.
Ik ben al in week 8… zware ontwenningsverschijnselen … maar het is niet anders.
een raar geluid hoort niet overigens, het was bij mij altijd heel zacht en smooth
voordat het mis ging, alsof hij na 3 of 4 keer draaien los schoot.
Dat is wel erg lang. Balen! Bij mij is het een prettig geluid. Ik vind sowieso dat het uurwerk best veel geluid maakt. Ook wel leuk; een teken dat het leeft.
Yep een hele fijne pingelende zoem haha, klinkt top!