Zenith only (Deel 2)

Volgens mij wel nog verkrijgbaar: https://www.zenith-watches.com/int/product/chronomaster-original-03-3200-3600-34-c869

Het kan wel zo zijn dat je vanuit NL niet naar de shop kan. Dan best even contact met hen zoeken en kijken of levering via ander land kan (Frankrijk, Belgie, Duitsland,…).

Dan denk ik dat dat het is, ik kan hem enkel toevoegen aan de wishlist, zie nergens een koopknop oid. Vreemd dat dat niet vanuit NL kan, maar bedankt voor de tip! Ik heb ze een mail gestuurd voor de mogelijkheden.

1 like

Even via de website mailen. Dan kan je hem bestellen en sturen ze m op. Vanuit Frankrijk.

Yes zo is het bij mij gegaan!

1 like

20 likes

Inderdaad. Maar deze is net weer anders dan alle andere. Maar eigenlijk zijn ze allemaal te mooi.

Prachtig!

1 like

29 likes

De confirmatie is binnen, het past zoals verwacht!

Ik heb ‘m onmiddellijk besteld want er bleek maar 1 nog op stock te liggen.

Dus incoming :sunglasses::beers:

4 likes

25 likes

Gaaf! Ben benieuwd. :ok_hand:

1 like

Zonet deze gaan ophalen :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Groet van zijn evenknie, net terug van zijn service.

21 likes

De ZEP op een nieuw bandje van @Ko-Banden gezet. Thanks Ko voor de snelle service!

22 likes

Mooi!

AWCO?

Lekker kleurtje!!

1 like

Thanks! De foto is matig zie ik, hij lijkt onterecht wat schmutzig, maar het is een prachtige diepe maar helder blauwe kleur. Helemaal in lijn met de blauwe subdial :slight_smile:

Dankjewel!

Deze heb ik particulier van iemand over kunnen nemen. :slight_smile:

Een beetje een impuls aankoop zonder al te veel research… maar 't is een mooi stuk

1 like

Dacht ergens gelezen te hebben dat hier een fix voor is…
:heart_eyes: wat een schoonheid

1 like

Wow super !!