Zenith only (Deel 2)

21 likes

Mooi hoor !! gefeliciteerd :+1:

1 like

Het wisselen kan, maar… als je de band/bracelet loshaalt zie 2 heeeeeeeeeel kleine schroefjes zitten en als je die losdraait ( boven een witte doek of laken want je vindt ze never meer ) dan komt de kast schakel ook los, en die zijn verschillend voor de titanium en leer/rubber banden dus die kun je dan ook over zetten als je wilt dat het mooi aansluit.

Die kast schakels/aansluitingen zijn ook los te krijgen maar ZenithCS zelf wilde niet leveren aan mij rechtstreeks, AD`s hebben ze wel aan € 140,- dacht ik. Ik vond dat wat veel na de € 400- voor d e losse vouwsluiting dus het rubber maar aangepast :slightly_smiling_face:

5 likes

wow :grimacing:

5 likes

Euh :slight_smile: Ik had van insta wat inspiratie voor een bandje. Vrees nu dat dit een foto van jou was haha. Sorry!

1 like

:sweat_smile:

1 like

Afgelopen zaterdag de defy classic gepast, ik ben om! Alleen niet zo best opgelet, dus zit even met een vraagje; zit er een verstelmogelijkheid op de band zoals rolex de glidelock of easylink heeft?

En wat is een beetje gangbare of haalbare korting bij de zenith AD voor dit model?

1 like

Echt ??? :joy: :joy: dat van die schroefjes kwam ik pas later achter, zodoende was het inderdaad niet mijn beste snijwerk. Komt ook omdat er van binnen in deze rubberen band een keiharde kern zit, dus het was echt zagen met de ijzerzaag !! Aanhouder wint :partying_face:

Bij twijfel, … snijden :beers:

2 likes

Man, dat is wel echt een domper. Is het wisselen tussen de titanium en originele rubber band een beetje te doen?

Heerlijk duo!

1 like

:facepunch:
Zo doe je dat! Niet kiezen maar gewoon allebei!
Lekker hoor…

3 likes

Erg gaaf dat je ze beiden hebt. :+1:
Ik heb alleen de blauwe en heb mijzelf de afgelopen weken in moeten houden om ook niet de skeleton versie te kopen. Er stond een mooie uit 2018 op marktplaats. Sowieso leuk dat je nu de banden kan wisselen.

1 like

Ook zonder de gave blauwe kleur is het een mooi horloge. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Na al die lekkere plaatjes hier, vandaag ook maar de beauty om de pols. Het is tenslotte weekend-light

19 likes

Mooie foto Hansi :star_struck:

1 like

Zo, lekker duo!! Mooie foto zeg :star_struck:

1 like

Of mango geel?

30 likes

Ik probeer me zelf telkens wijs te maken dat ik deze niet nodig heb, en dan komen die foto’s van jou weer voorbij… :sweat_smile:

Wat wel is, zonder datum was hij imo perfect!

3 likes