Zenith only (Deel 2)

:facepunch:
Zo doe je dat! Niet kiezen maar gewoon allebei!
Lekker hoor…

3 likes

Erg gaaf dat je ze beiden hebt. :+1:
Ik heb alleen de blauwe en heb mijzelf de afgelopen weken in moeten houden om ook niet de skeleton versie te kopen. Er stond een mooie uit 2018 op marktplaats. Sowieso leuk dat je nu de banden kan wisselen.

1 like

Ook zonder de gave blauwe kleur is het een mooi horloge. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Na al die lekkere plaatjes hier, vandaag ook maar de beauty om de pols. Het is tenslotte weekend-light

19 likes

Mooie foto Hansi :star_struck:

1 like

Zo, lekker duo!! Mooie foto zeg :star_struck:

1 like

Voor mij zijn het ook vooral de strakke, robuuste lijnen van kast, wijzers en markers die het aantrekkelijk maken. Gerald Genta stijl met de geïntegreerde band, gewoon tijdloos mooi.
Die wijzerplaat zou ook prima in het zwart uitzien. Of zilvergrijs?

1 like

Of mango geel?

Thanks. Had een hele serie gemaakt met op het eerste gezicht “top platen” maar dat viel op het grote scherm toch wel even tegen; teveel stofjes en minuscule vezeltjes zichtbaar om weg te shoppen…
Zal vanavond nog eens mijn best doen en beter poetsen en stofjes afblazen :flushed:

Why nut? :innocent:

1 like

30 likes

Ik probeer me zelf telkens wijs te maken dat ik deze niet nodig heb, en dan komen die foto’s van jou weer voorbij… :sweat_smile:

Wat wel is, zonder datum was hij imo perfect!

3 likes

Datum hoort op n A386 :muscle:

1 like

@Robbj :relieved:

Volgende week ladder bracelet!

17 likes

Goed weekend allemaal

28 likes

Doe mij deze maar :star_struck:

19 likes

Herfst :fallen_leaf:. :grin:

30 likes

De Liberty revival! Niet twijfelen! Past trouwens perfect met die rietjes in dat glas.

22 likes

Dont drink and drive!

14 likes