Zenith only (Deel 2)

De lichtste bracelet je die ooit gehad hebt! :wink:

1 like

We wachten in spanning @septentrio

Oh maar zo snel zal het niet gebeuren hoor :slight_smile:

19 likes

Dan toon ik toch zelf de ladder bracelet. En een lekkere hotdog.

22 likes

Hotdog en speciaalbiertje op vrijdag, nice!
Waar zit je? Ik kom eraan! :wink:

1 like

Hé hij is binnen! Cool man, ben benieuwd :grin:

1 like

14 likes

Als het de laatste is zou ik m lekker ingepakt laten. :rofl:

1 like

Is de laatste ja. Misschien komen er nog, maar ik betwijfel dat eigenlijk 🥲

18 likes

Toch maar eens gepast… ik ben verkocht…
Nu eentje zoeken voor een normale prijs….

23 likes

17 likes

17 likes

26 likes

Fotocredits voor @Bwatched

34 likes

22 likes

Haaa wat cool. Toevallig echt net twee dagen opeens een kleine obsessie voor dit horloge gekregen :smile: Is die van jou? Zo ja, hoe bevalt hij?

In deze video is echt te zien hoeveel details die heeft, hoe erg hij shined, wat een speciaal model het is:

Ik ben altijd al een sucker geweest voor skeleton dials, maar nooit echt een mooi horloge er om heen gevonden. Deze staat opeens hoog op m’n lijst nu :see_no_evil:

8 likes

Hahaha Ik ken het.
Ik heb zo’n beetje alle YouTube filmpjes bekeken, in het echt is die nog mooier.
Ik heb hem vanavond binnen gekregen had met de verkoper(juwelier )op chrono afgesproken dat hij op mijn polsmaat gezet zou worden.
Dit is helaas vergeten zelf durf ik het niet aan.
Ik ga hem zaterdag op maat laten maken bij mijn juwelier, kan echt niet wachten om hem om te kunnen doen.

2 likes

Let op dat je langs gaat bij iemand die bekend is met dit soort banden. Er zit loctite in de schroeven dus dat moet je met een hamer of warmte eerst even “breken” en waar je bij de meeste merken aan één schroef moet draaien, moet je bij deze allebei de schroeven tegelijkertijd tegen elkaar weg draaien.

Heb dit model ook gehad en bij mij had de juwelier er ongeveer een half uur voor nodig om het goed te krijgen :laughing:

Edit: Zie ook hier: https://www.watchuseek.com/threads/zenith-link-removal-help.5344211/

4 likes