Goede tip zeg!
Het blijft toch altijd spannend.
Ik hoop dat ze het niet verknallen heb de stickers net van de band af zitten peuteren dus dan doet elk krasje pijn.
Klopt het dat deze titanium vrij snel krast in vergelijking met staal ?
Goede tip zeg!
Het blijft toch altijd spannend.
Ik hoop dat ze het niet verknallen heb de stickers net van de band af zitten peuteren dus dan doet elk krasje pijn.
Klopt het dat deze titanium vrij snel krast in vergelijking met staal ?
Ik vond het juist veel minder kras gevoelig! Schijnt ook dat je het met een of ander stiftje bij kunt werken.
Gefeliciteerd man! Echt een mooie aankoop deze, ik ben jaloers Ik ben benieuwd naar nog meer fotoâs en je ervaring als je band is geresized. Genieten wordt dat.
Wat een gaaf ding, gefeliciteerd! Ik ben hier ook wel van gecharmeerd!
Btw, wat is jouw pols omtrek?
Heerlijke foto zeg!
En prachtig horloge.
Bedankt voor het compliment,mijn pols is 16.8 cm.
Dâr moeten een flink aantal schakels tussen uit.
Super tof! Ik vind hem op rubber heel cool uitzien.
Op rubber is die ook heel dik. De sluiting met het logo is bij rubber ook waanzinnig
Probleem is dat na de verkoop van mijn OP vrij weinig op staal meer over had.Vandaar titanium ipv rubber
Blijvertje voor mij en ook steeds moeilijker te vinden
Geen in-house maar âwhat the heckâ
Originele buckle âwat aan de grote kantâ
Zelf nu de buckle van de Tipo Flyback gemonteerd
Is dat die op de foto met de bruine strap? Inderdaad aardig aan de maatâŠ
Ik heb de blauwe versie gepast, maar die zag er minder groot uit op mân 17cm pols.
Afmetingen zijn hetzelfde toch?
Klopt dat is de Panerai âalikeâ buckle
Bedankt! En oh wat zijn ze mooi!
Prachtig. Is dit de gouden versie? Of is dat de lichtinval?
Dat is het licht idd, het is gewoon de stalen versie
Klopt denk dat het ook komt hoe de foto is genomen in combinatie met een band die veel te ruim is
Bedankt voor de tip hier heb je wat aan!
Ene kant mooi dat het zo stevig is, andere kant wel echt een bizarre keuze van Zenith. Er zijn best wat mensen die twee keer per jaar een link er bij/af willen zetten/halen en dit klinkt als erg veel moeite en een beetje risicovol zelfs. Hopelijk is het voor de meesten maar een eenmalige handeling Maar goed om te weten dit. Ik zou zelf er mee aan de slag zijn gegaan en misschien een schroef stuk hebben gemaakt
@Leon280 Dit verklaart misschien ook wel waarom jouw verkoper zich er niet aan heeft gewaagd.
Dat dacht ik ook al