Zenith only (Deel 2)

Helemaal met je eens. Bij mij zit er nu ook een andere band plus gesp op. De originele is inderdaad overdreven groot.

Haha heftige in- en outro, maar prachtige beelden in z’n watchwinder en door de hele video heen!

Ik ga even alle lovende reviews afstruinen totdat ik geen kant meer op kan… :wink::see_no_evil:

1 like

Hahaha ja deze man heeft een aparte style. De simpele beelden van hem in de studio afgewisseld met de mooiste beelden die je van een horloge kan vinden. Zijn Grand Seiko White Birch is net zo, de enige video die daadwerkelijk kan overbrengen hoe mooi en shiny hij is, net als in deze Defy video. Het helpt in ieder geval bij de keuze :wink:

1 like

14 likes

Deze gaat waarschijnlijk de verkoop in.

ik twijfel nog een beetje…

25 likes

Dat gebeurt niet vaak. Een specifieke reden als ik het mag vragen? Of gewoon weer tijd voor wat nieuws? :slight_smile:

1 like

Ik wil nu echt gaan downsizen, dat is alles. Wat uiteindelijk over gaat blijven zijn de horloges waar ik het meeste naar grijp.

2 likes

Op die manier. Naar hoeveel stuks wil je gaan?

Succes met de (pijnlijke) keuzes alleszins :wink:

23 likes

Dat weet ik nog niet helemaal. Kern wordt (blijft) in ieder geval de Rolex Explorer en JLC MUT Moon.
Daar is nu een GMT 16700 bij gekomen, dat zou ook een blijvertje moeten zijn. Ik denk daarnaast nog 1 (of2) sportievelingen houden (JLC Polaris Date en/of Panerai 574) en een dresser (JLC Ultra Thin). Zoiets, gesteld dat ik de andere horloges verkocht krijg voor redelijke prijzen.

4 likes

Klinkt nog altijd als een bom van een set alleszins. De shadow, de Speedy en de Panerai lijkt me alleszins geen probleem om te verkopen. De gouden stukken daarentegen, hoe mooi ze ook zijn :slight_smile: Ofwel een gouden subsetje aan de kant leggen voor de betere aangelegenheden :wink:

2 likes

De Speedy is al weg. De gouden vrienden zijn inderdaad lastig, maar ik heb geen haast.
De Racend timer staat in het blauw.

1 like

Waarom dan niet de Omega Museum in plaats van de Ultra Thin? De Ultra Thin heeft, mijn inziens, te veel overlap met de MUT en de Omega helemaal niet. Verder jaloersmakende collectie wat je dan overhoudt :heart_eyes:!
.

2 likes

Die UT vind ik echt wat speciaals. Een echte dresser. De Omega is ook echt heel mooi, maar wel weer wat sportiever. Maar je hebt een punt natuurlijk.

2 likes

Succes Tom,
Zit zelf ook (weer) in deze fase :wink:
Wat staat er op de nominatie naast deze Zenith en de Omega Museum chrono?

Nog even niets. Maar mijn gouden IWC zou eventueel mogen gaan, hoewel ik daar dan weer best moeite mee heb geloof ik. Misschien toch ook de Ultra Thin?

Brrrr, ik weet niet.

7 likes

Al eerder in een ander topic geadviseerd om de shadow te houden man. Chronograaf wil je gewoon en dan gelijk van de beste chronograaf bouwert die er is en dan ook nog die hele vette shadow. Echt geen Panerai/Explorer/Polaris in mijn leven zou het winnen van dit. Tis dat ik een echtscheiding niet zie zitten maar anders had je allang een pb gehad. Wat een vet ding.

3 likes

Kwam deze dials van eerdere Defy’s net tegen op Instagram, zou gaaf zijn als Zenith hier iets mee zou doen voor een volgende Defy!

8 likes

:shushing_face:

1 like

Als die er ooit gaat komen :wink:

1 like