Zenith only (Deel 2)

Wat zou jij ervoor terug willen dan ?
Hij is vrij uniek qua stijl

1 like

Geen idee! :rofl:

1 like

Gewoon. Een foto van de manufacture.

.

32 likes

Noem het maar gewoon :ok_hand:

1 like

Man man… met deze band… ook wel héél mooi!

Deze of de OG :thinking: welke vind ik nou het mooiste? :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Zoiets misschien :see_no_evil:

4 likes

De Skeleton op leer of rubber vind ik er erg geslaagd uit zien.

@Neyra de Manufacture is echt heel mooi. Zou mijn voorkeur naar uit gaan.

1 like

Deze gisteren gepast, toch wel erg mooi :slight_smile:

21 likes

Toevallig ook een plaatje van de A384 geschoten?

Wat is een OG? Vraag dit voor een vriend. :grin:

1 like

2 likes

Zeker! Ook erg mooi, maar toch net niet in vergelijking met de andere. Maar das mijn smaak natuurlijk.

14 likes

Komt ook door die verschrikkelijke croco band…

3 likes

Vond 'm zelf irl heel erg tegenvallen.

1 like

Het is in elk geval geen shadow.

:grin:

18 likes

Ja de Original Gangsta dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Even een vraag aan de Zenith liefhebbers/kenners. Hoe “hoog” plaatsen jullie Zenith op de horlogeladder?
Vinden jullie bijvoorbeeld dat het in de buurt van Omega/Iwc zit of juist daarboven…
Ik snap dat het subjectief is, maar ik ken het merk niet zo goed en ben wel benieuwd hoe het merk bekend staat.

1 like

Ik ben zeker gaan kenner, maar als je puur naar prijsniveau kijkt staan ze minstens op niveau van Omega en IWC. Qua uurwerken ook. De chronografen van Zenith zijn echt wel pareltjes. Maar qua afwerking haalt het niet het niveau van JLC of hoger begrijp ik.

Ik word graag gecorrigeerd door een echte Zenith kenner overigens.

1 like

Ik hoorde dat de service van Zenith wel top schijnt te zijn, dat vind ik ook wel een selling point. Over Richemont of het swatch service center in Brussel lees je toch vaak wisselende ervaringen.

Dat moet je wel meenemen als je een merk beoordeelt imho :blush:

Geen eigen ervaringen overigens…

Dat kan ik volmondig beamen. Ik had wat eh, leveringsproblemen, maar die zijn fantastisch opgepakt.
Over service gesproken: er zit standaard een gratis eerste servicebeurt bij geloof ik. Daar kreeg ik in elk geval een voucher voor.

1 like