Zenith only (Deel 2)

Ik heb gisteren het zelf nog even naar gezocht, moet nog wel even filteren op merk:

1 like

Dit is de directe link:

1 like

Héél mooi, maar ze lijken er niet MINDER door op die D…. van R…

Ik zie weer wat parallellen tussen bepaalde modellen.

Maar echt schitterende uitvoeringen :heart_eyes::ok_hand:

1 like

De eerste twee zijn (deels) witgoud dus prijzig:

4 likes

Ze lijken zeker op elkaar, maar ja, Zenith en Rolex zijn ook historisch sterk met elkaar verbonden. En Zenith heeft gewoon een reissue gedaan hier van de De Luca uit de jaren 80:

Naast het feit dat de Chronomaster misschien wel het betere horloge is in vergelijking met de Daytona :wink: Maar at a first glance lijken ze zeker op elkaar, maar als je verder kijkt zijn ze genoeg verschillend.

10 likes

voor ca. 23K heb je bij Zenith dan meteen een witgouden versie (plus een extra bandje) die ook nog eens super gelimiteerd is.

1 like

Hoeveel Zenith Defy classics (alle varianten bij elkaar) hebben we binnen het forum? Sommige rouleren (zoals degene die ik heb) dus soms is het lastig bij te houden…Bij elkaar een stuk of 8?

Dat is wel een hele goed score voor zo’n klein merk. Net als met de ZEP’s die ook nog wel eens rouleren :slight_smile: Oververtegewoordiging op het forum. Een liefhebbersmerk op een forum voor liefhebbers…Ik geloof niet dat ik er ooit een in het wild gezien heb…

17 likes

29 likes

Mooi plaatje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zeker een mooi plaatje!

zal ik m’n Explorer dan toch inruilen voor zo’n original? :thinking:

3 likes

Niet inruilen maar ernaast :sunglasses:

4 likes

Wauw… wat een move… hier zou ik nog ‘s heel goed over nadenken…

Benieuwd naar je beweegredenen!

Tja, zo’n baller ben ik nou ook weer niet haha!

De Explorer is heel gaaf maar slaat m’n hart nou ook weer niet van over. De El Primero’s hebben me altijd wel wat gedaan.

Ben alleen bang dat ik na afscheid van de Explorer spijt ga krijgen als ik hem op mooie plaatjes weer voorbij zie komen.

5 likes

Welnee joh, saaie hokken die explorers…

6 likes

Of: de mooiste Rolex die er is!

5 likes

Ja ze zijn totaal anders, leuk, ik blijf het volgen! :popcorn:

1 like

Iig de meest veelzijdige :ok_hand:

1 like

Ik zie er (ZEP’s) toch elke dag wel enkele in het wild. Meestal meer dan 8.

1 like

Same thinking here…

Alleen nog grote twijfel tussen de Manufacture of de e-commerce :man_shrugging:t2:

4 likes

Wordt de collectie wel heel chronograph heavy… :thinking:

2 likes