Zenith only (Deel 2)

Even een paar Defy Skeleton vragen…

  • past de blauwe rubberband met vouwsluiting op de Skeleton?
  • iemand een idee wat deze kost…

Prachtige foto’s komen er trouwens voorbij!

1 like

In mijn na topic staat een duidelijke beschrijving van een hf lid.

Zit tegen de 850 euro aam volgens mij

Heb screenshot gemaakt.

Geen idee hoe je het originele bericht kan replyen

3 likes

Beide plussen en minnen vind ik!

Thx!

2 likes

Ah, daarom noemen ze het Big Pilot bij IWC?

1 like

Thnx Leon!

Dat zijn serieuze bedragen…
Past de blauwe rubberen band ook op de skeleton en heb je dat al een keer gedaan :slight_smile:

1 like

Nee joh. Ik heb m een half jaar geleden ingeruild en mis m geen moment.

2 likes

Ik heb zelf alleen de titanium band.
Kreeg deze info van een mede HF lid
@Hansi1959 kan je dit wel vertellen

1 like

De endlinks (en de kast) van de skeleton en de classic zijn hetzelfde.
De endlinks (en de kast) van de titanium bracelet modellen en de rubberen banden zijn verschillend.

1 like

Dat had ik ook gelezen, het was mij alleen niet duidelijk of de zwarte en blauwe rubberen band hetzelfde waren.

Dit @Neyra. Hier hetzelfde. Mis hem totaal niet, vond hem persoonlijk na een week een beetje saai…

3 likes

Aha! Dank voor de correctie, ik dacht dat de kast ook anders was (zoals bij de Chronomaster ZEPs waarbij de lugholes op een andere plek zitten in de lugs voor het model met de metalen band dan die voor de lederen band).

Heb zelf de classic met de titanium bracelet, maar sodemieter, wat staat die blauwe rubberen band geweldig. Wellicht iets voor komende zomer…

1 like

De normale blauwe op blauw rubber is echt een top combo! Jammer dat ie normaal alleen met zwart verkocht wordt, dit is veel beter.

2 likes

Nu ben ik toch ook wel benieuwd hoe de blauwe band op de skeleton staat, lijkt me een mooie combi.

1 like

erg mooie combi!

Kijk, daarvoor zitten we hier op dit forum! Erg bedankt voor je duidelijke en mooi geïllustreerde bijdrage, ongetwijfeld namens vele Zenith fans hier.

4 likes

:joy: ja, ik had je gelukkig gewaarschuwd.

2 likes

Zonder die juiste kast links krijg je dit …

10 likes

16 likes

Ja sjiek sjiek. Maar het ging over de nieuwe zepperderzep.

:grin:

1 like