Ah dat klopt. Maar heeft nog de oude dikke kast
Bad zenith.
Ah dat klopt. Maar heeft nog de oude dikke kast
Bad zenith.
Wow! Die is toch wel gaaf hoor.
Correct. Klopt helemaal.
Denk dat het geen porum zou zijn als die de nieuwe dunne kast zou hebben icm die forse bezel.
Denk dat het prima zou kunnen.
hij blijft me aantrekken,mooi apart horloge
Dank. Een A386 uit ‘69 Mark I. Erg blij mee. Nu nog een originele Monaco uit die tijd.
Dank voor je antwoord, op deze manier lijkt het zeker te doen om een originele kroon te zoeken. Dat zou het horloge zeker afmaken!
Dit gaat iets lastiger, horloge is een “top loader” waarbij je de kast aan voorkant open moet maken? Ik weet niet precies hoe en wat, maar zal een horlogemaker vragen als ik daar een keer in de buurt ben!
Je post heb ik opgeslagen, wordt zeker gewaardeerd, dank!
Ik heb hem ook weer eens uit de doos gehaald. Had hem al tijdje niet meer om gehad en zelfs wat kleine twijfels om hem weg te doen maar als ik hem dan weer om heb, toch wel erg gaaf!
Zo’n blauwe band staat ook top
Waarom zou je hem weg willen doen? Is je smaak verandert of is het model toch niet helemaal 100% voor jou? Ik ben wel nieuwsgierig want door de skeleton en case design zou je denken dat hij niet snel zal vervelen. Of komt het door het bandje? Misschien eens de titanium bracelet erbij nemen?
Geen bijzondere reden. Soms heb ik gewoon weer zin in iets nieuws. Sommige horloges leg ik even weg en ontdek ik dan later weer na een tijdje niet gedragen te hebben. Ga hem voorlopig niet weg doen.
Houwe !
Prima ID!
Ergens Jan ik het begrijpen, het is een wat meer uitgesproken horloge met die skeleton wijzerplaat. Maar dat maakt m juist weer uniek en super gaaf. Ik zou m nooit weg doen.