Zenith only (Deel 2)

Hier ook! Fijne el primero januari!

22 likes

Pff wat is die Manufacture schitterend zeg…. :heart_eyes:

2 likes

19 likes

23 likes

23 likes

16 likes

24 likes

Dat dacht ik ook na een (half)jaar Speedmaster Moonwatch bezit, bij de 114060 duurde het ongeveer drie maanden…

2 likes

Er lijkt een nieuwe A3818 uitgebracht te zijn, in titanium, 250 stuks voor 9.7K en volgens mij komt er alleen 35 euro voor verscheping en BTW erbij;

3 likes

Sorry, is verscheping vanuit Singapore dus nog addtionele invoerrechten van toepassing.

Zeeeeer vet. Stiekem is de Cover Girl gewoon de coolste chrono ooit. Maar deze, aan 9,7k, en dan nog een 30% invoer en BTW, wordt wel heel duur. Om en bij de 13k schat ik.

Leuk dat kast en band in titanium zijn voor deze versie.

Mee eens, ja band is ook titanium.

1 like

Ik heb trouwens familie in Singapore maar wanneer ik 'm dan hier kan krijgen is zo onzeker dat ik er niet voor ga.

Ik vind het mooi hoe Zenith omgaat met titanium, de Shadow, de Defy en nu in de Covergirl. Allemaal net andere varianten van het gebruik van het materiaal passend bij het horloge.

1 like

Hmmm dan zou ik er al voor durven gaan. Ding is vast ook waardevast op 250 stuks.

Zenith en waardevast is niet echt een combinatie volgens mij…ik kijk al een tijdje naar een limited edition van een paar jaar geleden die volgens mij nog steeds niet uitverkocht is maar inmiddels sporadisch 2e hand voorbij komt voor een flink lager bedrag.

Probleem is dat ik best ongeduldig ben en meteen wil dragen, dus de gedachte dat die daar ligt voor misschien wel 2+ jaar is een no-go.

Laatste keer dat ik daar geweest ben is 21 jaar geleden.

Heel fraai. Net te duur inderdaad.

Schitterende editie! 10k is geen kleingeld, maar moest ik de funds nu liggen hebben en in de markt zijn voor een Zenith, dan zou ik niet twijfelen :+1:

Ik dacht dat Revolution verstuurt via Singapore, maar The Rake vanuit de UK verstuurt en de btw zelf regelt. Staat ook zo in hun FAQ.

Welke?