Kan je delen hoe je die hebt besteld en kosten?
Vraag me af hoe je pols eruitziet als je de hele dag in de zon hebt gezeten, lijkt me net zoals een rallye strap met grote gaten iets om op te letten.
Kan je delen hoe je die hebt besteld en kosten?
Vraag me af hoe je pols eruitziet als je de hele dag in de zon hebt gezeten, lijkt me net zoals een rallye strap met grote gaten iets om op te letten.
Ik heb een mail gestuurd aan de customer service, adres en reference van de band aangegeven. Door de vakantie 3-4 weken later, was ook zo gecommuniceerd op rekening binnengekregen. Kosten 509 Eur incl. 10 Eur verzendkosten.
Ik ben blij met Zenith, goede service! Rolex is daar echt anders.
Ik had al zo’n vermoeden, customer service is zeker top heb dat ook mogen ervaren toen ik gratis springbars toegestuurd kreeg.
Schappelijke prijs voor de stalen band (zal wel door komen doordat er minder staal gebruikt is ).
Ben benieuwd hoe die op je Manufacture oogt.
Now…show us the money!
Will take some time….
Heb jij wel eens ervaren dat bij de Defy de kroon doorschiet met handmatig opwinden ? Je voelt weerstand en hoort de kliks van de veertrommel bij het opdraaien, en dan is de weerstand weg en draait hij door. A
Verder geen klachten - loopt ook goed - terwijl ik zeker weet dat de veer niet volledig is opgedraaid na 1 dag stilliggen.
Blijft prachtig
Hier heb ik geen last van, en wind hem altijd handmatig een beetje op. Hij gaat ook zo heerlijk smooth (fijner dan Rolex)
Neen, je zou ook geen kliks mogen horen als het goed is…
Dank je, dan moet hij naar de dokters…
Ooh dan hoef ik niet te sparen. Dat kan ik heel goed vanaf de bank volgen
Een unieke Zenith?:
$25k voor de aardappel…
Nieuw binnen? Heel mooi! Veel plezier ermee!
Oh dat is een heel mooie keuze gefeliciteerd!
Komt er nog een N.A.-topic van?