Zenith only (Deel 2)

Hele mooie aankoop, gefeliciteerd! Staat hier ook nog steeds op de wensenlijst.

Lijkt nog steeds wat groot maar de band is volgens mij nog wat ruim / nog niet op maat, toch? Misschien eens een foto delen van iets verder weg :wink:

2 likes

Gaaf! Gefeliciteerd

2 likes

Ah toch voor deze gegaan, mooi hoor! Droeg vandaag mijn skeleton versie :slight_smile:

1 like

Die is mooi hoor!

2 likes

Ja tof hoor! Kom maar door met die foto’s.

1 like

@HouwelD. Dank je wel

@Horlogemakker: Dit weekend komt er wss een na

@Sanderrr: Band is op maat. Ik zal op t einde even wat posten hoe die er op de pols uitziet. In de zomer draag ik staal of in dit geval titanium liever wat losser.

@Myspeedyworld Thanks

1 like

@erikscollectabl yes. Stond al langer op t lijstje. Ben zelf helaas niet zo van de skeletons al snap ik t bij deze wel. Prachtig.

@tompj en @MrMojo dank jullie wel.

2 likes

Even terug komend op de maat

Even een vergelijk tussen de Nomos Ahoi neomatik die kleiner is qua wijzerplaat maar de lugs niet zo mooi om de pols vormen als ik die strak om de pols trek en de defy die groter is qua wijzerplaat maar fits like a glove als ik die strak om de pols zou trekken.

L2l is de Nomos ook net wat langer

!

2 likes

Wat is je polsmaat eigenlijk?

Super mooi die classic. Gefeliciteerd :clinking_glasses:

Een 14-15 cm. Kippen botje dus…

1 like

Vergeef me de Crappy lume shot. Moet nog even uitvogelen hoe de nightmode werkt op een iPhone. Zenith wint

6 likes

Ahh oké dat is wel wat smal ja. Ik heb de zwarte Defy skeleton (zelfde maat) incoming dus zocht wat vergelijkingsmateriaal mbt de pols :+1:t2:

3 likes

Oef.
Dan is zo’n Zenith wel een heel groot horloge.

2 likes

Dat zit je veilig :+1: Volgens Tim Mosso kun je dan elk horloge probleemloos dragen. “I can recommend this watch for a wrist as small as 13,5 cm in circumference”. Altijd :wink:

9 likes

Hahaha watchbox

1 like

:joy: moet ook altijd lachen met zijn aanbeveling. Mijn zoon van 4 heeft al een polsomtrek van 12cm.

2 likes

28 likes

Droste…

16 likes

Een echte salesman is het die verkoopt zelfs een pallet kauwgomballen aan een bejaardentehuis.

1 like

Toch heb ik wel respect voor zijn review. Hij brengt de details goed in beeld en heeft altijd wel iets te vertellen.

1 like