Zenith only (Deel 2)

Er zit nu geen typische duiker in de line-up volgens mij ?? Was de eerste versie van de Defy juist wel als duiker in de markt gezet ?, dan zou het wel eens kunnen kloppen.

En de Espada had toch ook dat type uurmarkers ?

Oei… zag op de insta van zenith dat ze een nieuw model introduceren morgen? Defy ? Ben beniewd! :heart_eyes:

4 likes

Zag dat hij hierboven ook al.was geplaatst. Excuus. Maar zou mooi zijn zo’n revival

18 likes

Zenith defy shadow :wink:

1 like

Zou dus daadwerkelijk om een reissue van de Defy A3642 gaan. Alles op de foto matched daarmee (wijzers, indices, degradé plaat). Gaat dan wel de Defy Original heten? Ben zéér benieuwd. Indien goed gedaan, zoals bij de Chronomaster Original, dan zet ik alvast geld opzij.

4 likes

En je ladder kan er op als ze toch voor n gewone stalen (PCL) band gaan :+1:t4:

Vet zeg 🥲

10 likes

Besteld?

1 like

Mijn ding is het niet, de originele niet en de re-edition dus ook niet…
De originele zijn nog voor interessante prijzen te koop dus als je ze leuk vind kan het nog voor er een nieuwe hype is…

1 like

USD 7K en LE van 250, ik zie de waarde er niet in.

Waanzinnig mooi :star_struck:

Jammer dat het limited is inderdaad… dat is weer blind kopen, anders zijn ze weg (als ze dat al niet zijn?). Dit moet je toch even passen lijkt me :blush:

Duimen voor meer uitvoeringen dus! :crossed_fingers:

1 like

Veel Live Photos hier:

Niet mijn smaak, maar wel leuk dat ze dit uitbrengen (ook al is het limited).

1 like

Zo’n vaart loopt het niet, aan 7k usd niet echt een impulskoopje. Vind ‘m wel echt meesterlijk. Lijkt een perfecte kopie van de vintage.

4 likes

Inderdaad mooie heruitgave !

Uitverkocht of gewoon nog niet beschikbaar?

Dacht dat je hem dan gelijk zou kopen. :sunglasses:

Want hij is wel goed gedaan :grin:

1 like

Neh. Ik snap dat het veel op het origineel lijkt maar wat een lelijke kast… :slight_smile:

Ik vind hem netjes gedaan, maar mijn horloge gaat het niet worden. Dit model, ook de vintage versie, spreekt me gewoon niet heel erg aan.

De Defy duikers vind ik wel heel tof.

3 likes