Zenith only (Deel 2)

Cool dat ze het doen en durven maar ja, ik vind deze vrij lelijk net als het origineel.

2 likes

Mooi en karakteristiek, maar wel aan de prijs.

Hij is al uitverkocht …

Nou, ik ben al druk om de revival te bestellen. Wat vet. Hij zou goed passen in mijn verzameling :grin:

37 likes

Ja? Waar heb je die info vandaan?

Ja dan snap ik het, als je fan bent is het cool dat het model weer aandacht krijgt! Die gouden variant is echt goud of plated?

stond er niet al te lang geleden … prijs is nu ook weg van de .com site

1 like

Zeker. Dan wordt het nummer negen als ik hem kan kopen.

Ik kijk ook al uit naar de andere kleuren die gaan komen. Hopelijk nog een revival in 18k met de ladderband!

Massief 18k. Zelfs de wijzerplaat.

1 like

Wow!

Zal wel gaan als de andere revivals, zolang het snel verkoopt steeds weer een andere erbij…

1 like

Hij is best zwaar op de pols. Heerlijk.

4 likes

Kijk dat is dan wel echt weer iets anders dan een geelgouden DD

1 like

28 likes

De Tipo maar weer eens op een andere band gezet. Wederom een custom band van Jacobstraps, lijkt sterk op de originele band die erbij zat.

19 likes

Wat is eigenlijk de listprijs van die nieuwe defy?

€6.8k maar volgens sommigen al uitverkocht.

1 like

Zowat voor t eerst sinds de aanschaf weer eens op staal , toch ook erg verfrissend moet ik zeggen :heart_eyes:.

22 likes

Ja snap ik, limited en mooi heritage verhaal. Vind het tof dat ze dit doen. Unlimited zou dit geen hardloper zijn.

1 like

100% eens.

Ik zit nu enorm Zenith zelf te spammen om hopelijk nog eentje te kunnen bemachtigen. Heeft iemand anders hier al succes gehad met het kopen ervan?

2 likes