Zenith only (Deel 2)

Ik neem aan dat je het over de Defy Revival hebt? Van wat ik weet worden ze pas in September uitgeleverd dus de kans is realistisch dat je nog kan bestellen via Zenith of via een AD.
Volgende week verwacht ik trouwens dat er alweer een andere Defy voorgesteld wordt, ditmaal niet limited. Maar dus geen Defy Revival.

2 likes

Ik heb al wat ADs gesproken en die zeggen dat ze er geen een krijgen omdat het horloge of online of via de boutiques van Zenith worden verkocht.

Nu probeer ik dus mensen van Zenith te bereiken maar heb nog geen uitsluitsel of ik er een kan bestellen. Ik vernam ook al dat er andere versies van de defy zullen komen. Ben benieuwd welke kleuren en of ze er een in 18k goud gaan maken

Nou, de Zenith boutique in Parijs heeft mijn bestelling geaccepteerd. Dus mochten anderen er nog een defy revival willen dan zou ik met hen contact opnemen.

Parijs is volgens mij de dichtstbijzijnde boutique vanuit Nederland.

10 likes

Alvast gefeliciteerd! Hebben ze ook een leverdatum afgegeven?

1 like

Top congratz. Mijn e-commerce is ook via Frankrijk geleverd.
Benieuwd naar de plaatjes straks. Extreem coole release.

Nu deze nog als Revival :wink:

16 likes

Ik heb S&C geschreven en ze hebben Zenith geschreven. Maar zo te horen wordt dat nax.

Wat heb je gedaan? Heb je ze gebeld? Deden ze moeilijk over lokaal wonen en dat soort ongein?

Er zwerven hier zo te zien nog prachtige Zenith exemplaren rond op het forum!

1 like

Ik had ze een bericht gestuurd om telefonisch contact op te nemen. De dame in de winkel heeft mij een toegezegd en ik moet hem wel aanbetalen (30%).

De uitlevering zal waarschijnlijk in augustus/september zijn. Je kan nog kiezen of je het horloge zelf ophaalt of dat hij per post wordt verzonden.

1 like

Got it. Ik heb contact met ze (bij Le Bon Marche) en het lijkt erop dat ik ook zal kunnen bestellen!

2 likes

Mijn ultra thin in het blauwe uurtje. Blijft een mooi ontwerp. Ik houd van de lange wijzers.

20 likes

Blijft een mooie! Ooit komt er nog eens opnieuw een Zenith hier :blush:

1 like

Prachtig hoor !! En ook met Fume wijzerplaten ?

Ik heb ze bijna allemaal. Alleen de rode, turquoise en de bruine fume niet. Sinds kort zijn er nog witte bekend met de kleinere vierkante markers bekend.

Die zouden alleen in Scandinavië zijn verkocht dus ik zoek nog vrolijk verder.

6 likes

Zo, ik mag hier ook eens wat posten. Even een snelle foto.

42 likes

Bam! Van harte! Heel mooi horloge. Al zeg ik het zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En hoe…Prachtige shadow!
Enne welkom bij het leukste topic met de aardigste posters van HF !

2 likes

Gefeliciteerd. Mooi man!!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: