Zenith only (Deel 2)

Klopt, wat je op de foto ziet lijkt een stalen of Titanium Defy te zijn, met misschien een small seconds op 9u. Of misschien een chrono functie. Waaruit ik opmaak dat er nog meer Defy variaties in aantocht zijn de komende weken/maanden.
Of het een vrouwenhand is durf ik niet te stellen. Kan ook een Aziatisch mannelijk model zijn.
Dial hier is blauw maar precies andere structuur dan de huidige Defy Classic. Komt er ook een heel kleurenpallet?

Hier een plaatje van de huidige, als opwarmertje…

13 likes

Zie ik daar een kleine seconde op 9 uur?

Lijkt het wel op. Eigenlijk gewoon dit horloge, maar dan van Zenith :wink: Oh, en met een datum.

10 likes

Vandaag deze voor het eerst in maanden. Was een gok. Uiteindelijk heeft het me een out of the box horloge opgeleverd en een jaar later een pepsi van dezelfde AD.

Dus een geslaagde gok!

14 likes

Het wordt een beetje kermis is mijn bescheiden mening.

4 likes

En 2k duurder is een aanzienlijke stap.

Dit is toch ronduit lelijk. De ‘normale’ chronomaster sport us prachtig. Dit model is vast en zeker een designopdracht waar iemand pas 5 min voor de deadline mee gestart is

1 like

Meer nieuws voor morgen… nieuw 5hz El Primero loopwerk voor de Defy classic?

11 likes

Ceramische bezel in verschillende kleuren maken is moeilijk en duur. Dat gaf Rolex ook aan toen ze de eerste keramische Pepsi uitbrachten.

Ik vind t net mooi!
Benieuwd hoe die er irl uitziet.
Tri color keramisch, dat zagen we nog niet vaak

Ik had enkel de blauwe kleur gezien. Nu zie ik pas dat er nog meer kleuren zijn. Doet me echter niet van mening veranderen😄

nee,dat vind ik ook lelijk die drie kleuren bezel

Interessante bandjes met name om hoe ze aansluiten op de kast:
Zenith Chronomaster Sport
€ 13.097

En das n zilveren dial?

Ik zie 6 kleuren

ik ook nu ik hem vergroot heb :rofl: :rofl: :rofl:

Ik vind het een prachtig horloge. Alleen een kast van 37mm? Net iets te klein voor mijn smaak. In 39 zou deze mooier zijn denk ik.

Weekend vibes :beers:

19 likes

Er wordt op IG een nieuwe ZEP caliber geteased, maar dan een soort ‘modern take’ ipv een doorontwikkeld origineel zoals het cal. 3600. Samen met de verwijzing naar de Defy in vorige post brengt mij dat tot de volgende voorspelling voor morgen:

Een nieuwe Defy chrono in een exotisch materiaal (carbon,…) en duuuuuur. Gaat nix voor mij worden, dat weet ik nu al. Die reissue Defy daarentegen :smiling_face_with_three_hearts: Als die 3-4k (of zelfs 5k) was geweest…

4 likes