Zenith only (Deel 2)

28 likes

Uhm… heftig!! Maar jeetje wat een lekkere combinatie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik denk dat de prijs voor hele kleine doelgroep zorgt maar dat is Zenith wel gewend.

Ik hou mijn geld nog even op zak voor titanium ipv keramisch.

1 like

36000 A/h :star_struck: :partying_face:

1 like

Uit hun laatste teaser op Instagram.

1 like

3 likes

5 likes

Heel mooi :ok_hand::ok_hand:

Ik snap wel niet waarom ze het over een nieuwe El Primero uurwerk hebben? Of is die naam niet enkel voor de chrono’s weerhouden?

Krijg er een beetje een Czapek idee bij. En blijkbaar positioneren ze het als vrouwenhorloge?

Zeer AP, niet? Ziet er wel tof uit.

1 like

Dat verbaast mij ook. Weinig vrouwelijks aan, wel een gers model!

1 like

Eerst dacht ik wel van “erg Royal Oak achtig”, maar ja, Zenith had dit model in 1969 uitgebracht:

Dus daarmee kan die discussie toch wel meteen in de prullenbak. Alleen die tapisserie hadden ze beter niet kunnen doen. Maar ik ben heel benieuwd naar morgen!

3 likes

14 likes

11 likes

Best aardig

9 likes

Ik weet t niet, ik vind de gewone Defy denk toch iets mooier. In ieder geval staat de prijs 6100 tov 8400 me veel beter aan.
Alleen dat sterretje op de secondenwijzer van de oude kon ik wel missen.

12 likes

Uurwerktechnisch een stuk interessanter dan de Defy Classic maar daarvan blijf ik het design mooier vinden. De Skyline heeft ook eindelijk de optie om gemakkelijk banden te wisselen dus dat is echt een pluspunt. Staal zal hem een stuk zwaarder maken, zeker op de metalen band maar dat is ook een kwestie van smaak.

Weet alleen niet of de snelle opvolging en uitbreiding van modellen Zenith als merk helpt. Dit doen ze al jaren maar zorgt ervoor dat er weinig stabiliteit is als je het vergelijkt met het merk met de kroon met kleine aanpassingen over de jaren en een stabiele waardeontwikkeling. Hoewel Zenith veel value for money biedt is dat in de markt niet echt terug te zien.

2 likes

Mee eens.

Passen en zien in het echt zal nodig zijn om echt een oordeel te vellen.

Vandaag deze weer om, een blijver:

25 likes

Ik moet nog effe wennen. Eerste gedachte (alleen uiterlijk) is dat hiermee wel opgeschoven wordt richting de 13 in een dozijn modellen. Kom maar op met wat nieuw :rainbow: werk.