Heeel dik
Vet
Ik krijg de mijne binnenkort toegestuurd en hij lijkt nog beschikbaar te zijn in de webshop. Dus mocht je er nog een willen dan heb je nog een kans.
Zouden we nog eens een nieuw model van de pilotrange kunnen verwachten? Ik zou best wat andere kleuren dan grijs willen zien van deze:
Komt eraan. Nog steeds het enige horloge op de hele markt dat het woord “Pilot” op de dial mag tonen. De Cartier Santos mag dan eerder door een piloot zijn gebruikt, het was geen specifiek piloten horloge. In tegenstelling tot wat Zenith aan Blériot leverde (nadat hij het kanaal was overgestoken).
Hier vind je wat meer over dat verhaal:
Nog even geduld…
Iedere keer dat de Defy uit zijn schuilplaats komt is het weer een verrassing wat een fijn en mooi horloge dit is! De gepolijste delen die hele fijne reflecties laten zien zonder een shiny horloge te worden!
Hoe pas je de bracelet aan van een chronomaster? De schroefjes draaien door, moet ik de andere kant vastzetten met een tweede schroevendraaier?
Ja
Het zijn buisjes met schroefkop waar aan de andere kant een schroefje in gaat. Ene kant vasthouden, andere kant draaien. Rotwerkje…
Oké bedankt. Klinkt als een super leuk werkje…
En er zit een beetje Loctite in dus even verwarmen
Eerdaags te koop hier op het forum voor een fraai bedrag (al zeg ik het zelf). Ik heb voorlopig even voldoende aan mijn Speedmaster en Santos.
Ik vind m oprecht mooi! Zou ik wel es willen passen: Alweer limited boutique e commerce blabla only?
Beperkte oplage?
Ja, Ltd en boutique
Goed gedaan. Top ding maar als de klik er niet is dan gewoon weg ermee.
Yup, blijf het wel een mooi horloge vinden … maar beter het geld voor bv iets nieuws