Van harte! Mooie staat hoor.
Wanneer mogen we de irl foto’s zien?
Van harte! Mooie staat hoor.
Wanneer mogen we de irl foto’s zien?
Morgen al denk ik…
Daar is ie dan… Prachtstuk!
Het design van de wijzerplaat is een stuk rustiger dan van de vorige generatie en geen date is altijd een plus in mijn boekje! 2 minpunten bij heel de Skyline reeks blijven voor mij de dikte en staal ipv titanium. Maar goed, dat scheelt weer een aantal plaatsen op mijn wishlist
Prachtig
Volgen er nog meer foto’s? Ik kan niet wachten!
Denk dat Fratello net ietsjes te vroeg was want de link doet het even niet meer…
Hah toevallig gespot dus. Het zal automatisch gepubliceerd geweest zijn om 12u.
Er stonden nog foto’s op alleszins. De achterkant had ook de ster rotor maar in het blauw, heel mooi .
De prijs was iets minder… 10.900 CHF als ik het goed onthouden heb. Dat kan al tellen.
Wat een tof ontwerp! Zenith weet hoe ze skeleton moeten doen. En volgens mij is de leesbaarheid zelfs nog wel aardig, op de persfoto’s althans.
Wel tikkie aan de prijs, maar ik vind hem geslaagd.
De huidige defy classic skeleton opruimen en deze nemen, of de huidige defy houden en een non skeleton toevoegen
Ik vind de huidige vele malen mooier dan de nieuwe.
Had de oude skeleton, vorig jaar verkocht, vond het design en materiaal mooier maar kon niet zo goed leven met de band. Supermooi maar kreeg hem niet lekker op maat en heel lastig om schakels te wisselen…
Sorry… Die nieuwe Defy Skeleton doet het voor mij niet helemaal. Vind hem zelfs wat teleurstellen. En dan die prijs!
Ik zou er de mijne zeker niet voor inruilen.
Best mooi en mooier dan veel andere skeletons maar zoals altijd is de gewone skyline veel mooier. En waarom die seconde niet meer op 9 uur?
Eindelijk gepresenteerd! Ik vind hem in het zwart denk ik het mooist. Maar geen horloge voor mij helaas. Hij oogt te dik en groot om mijn pols.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de 36mm versies die ze gepresenteerd hebben.
36mm x 10.3mm (40.6mm L2L)
Helaas ben ik het eens, ik heb ooit een IWC ingenieur gehad in 40mm en ik vond die al wat te groot. Die was wel maar 10mm dik zoals de Defy Classic, dat was perfect.
Ik zag die ook staan op de website! ik vermoed dat dit kleiner draagt dan een Santos, dus dat is dan weer wat nipt voor mij vrees ik. Misschien maakt de brede band het wel goed. 38,5 op 10,5mm zou de perfecte compromis zijn
wat zijn irl foto’s
Ja die Classic draagt compleet anders, veel slanker. Komt echt door hoe ze de case hebben gemaakt aan de zijkant en natuurlijk de El Primero movement.
Ja dat wordt de grote vraag. Als hij veel groter draagt net als de 41mm (die voelt als 44mm), valt het misschien mee. Ik ga hem zeker even proberen als SC hem heeft.
Nog wat foto’s van Instagram.
36mm
Skeleton