Niet mis op die rubber strap! Dat zal al een heel stuk lichter dragen. Als ik eens de gelegenheid heb, ga ik ze ook eens passen
De blauwe is leuk maar list is 9.100 zie ik. Moet toch een goede 30% vanaf
Want?
Ik vind het heel veel geld.
Hij is duurder dan een 36mm Datejust met fluted bezel en Jubilee bracelet. Ik vind zelf dat ze met die Skyline 36 daar toch echt ruim onder moeten zitten.
De Zenith zit €150 boven de door jouw genoemde DJ, dat krijg je er nog wel als korting vanaf hoor, terwijl het kopen van een DJ voor list al een hele uitdaging gaat zijn
Daarnaast vind ik Zenith qua merk, techniek en afwerking boven Rolex zitten, dus mag er qua prijs ook best op / boven zitten wat mij betreft.
In real life foto’s.
Snap ik helemaal. Maar het gaat meer om de perceptie denk ik. Als je nog geen Rolex of Zenith hebt en je kan een Datejust Jubilee Fluted 36 of Skyline 36 voor dezelfde prijs krijgen, dan gaat verreweg het grootste deel voor de Rolex. En dat is wel de concurrentie die ze aangaan in die prijsklasse.
De Defy Classic Skeleton en de normale Skyline (El Primero) zijn voor 7K helemaal nieuw te vinden bij de grey dealers, dus dan vind ik dat ze met 9k een Skyline 36 (Elite) te hoog in de markt zetten.
Nog een paar foto’s dan maar
https://www.instagram.com/reel/CnQtAMGhqlJ/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Daar komt bij dat een fluted bezel van goud is.
Oneens, als je deze Zenith wil dan koop je niet die Rolex. Verder eens dat hij wat aan de prijzige kant is.
En van deze gaat de kop er ook wel een beetje af zodra ze wat beter beschikbaar zijn hoor. Maar wel gek dat de 36mm duurder is dan de 41mm.
Die 36 wil ik toch wel een keer op de pols voelen. Lijkt me best tof
Tot die tijd behelpen met de CMS
Mijn smaak gaat ook altijd alle kanten op hoor, als je ziet tussen wat voor horloges ik continue twijfel dan liggen die verder uit een dan deze twee Ik zit vaak genoeg te twijfelen tussen helemaal staal met bracelet en goud met strap.
Ja dat denk ik ook absoluut. Ik ben benieuwd wanneer SC hem heeft, ik wil die 36mm graag eens om doen (Ik dacht echt dat ik de 41mm Skyline wilde, totdat ik hem om mijn pols deed). Geen idee hoe die valt, maar de foto’s en video’s die ik heb gezien zien er goed uit (ook bij de bredere polsen).
Leuke video van alle modellen:
Ik vind de huidige kleurtjes hype wel leuk! Tof ding, maar wel aan de prijs inderdaad.
Sorry voor de slechte belichting, niet ideaal om 's avonds foto’s te nemen, morgen een nieuwe poging bij natuurlijk daglicht;
Gefeliciteerd. Fantastisch horloge!
Oef. Prachtig!