Zenith only (Deel 3)

afbeelding

Jur heeft het zwaar wanneer hij inlogt vandaag.

3 likes

Wow… Echt heel mooi!

1 like

Dan ben ik wel op leeftijd dus wordt het de volgende generatie die zich mag melden.

2 likes

WoW :star_struck:

1 like

Ja prachtig zeg! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Prachtig in rosegoud! :+1:
Staat al sinds uitkomen op mijn shortlist van droomhorloges.
(Geldt ook voor de manufacture versie in het blauwe deel….)

1 like

Wil je aub per direct ophouden met mij de ogen een beetje uit te steken. Ik slaap hier slecht van. Wat een waanzinnig gaaf exemplaar.

1 like

Woow echt super mooi, geniet ervan!

1 like

Dat is echt een heel mooi horloge. Prachtig in het rose goud🤩

1 like

Deze nieuwe Skyline Boutique Edition (41mm) mag er ook zijn…

11 likes

Er was ook een Boutique edition van de Skeleton, maar die is niet gepresenteerd lijkt het. Daar was het skeleton deel grijs en de hands en markers goud.

Gefeliciteerd man! Schitterend ding. Misschien toch wel 1 vd mooiste kastvormen die er zijn, extra in de verf door t subtiele rosé. :ok_hand:t5:

2 likes

Ja heel cool, toch weer 1000 duurder dan de normale skyline. Zijn dat de rosegouden(?) accenten?

12k voor de nieuwe skelleton. Mijn hemeltjelief.
Wel een knallertje hoor.

Wat is deze mooi zeg. Merk dat ik steeds meer op gouden randjes val :heart_eyes:

1 like

Prachtig

1 like

Mee eens, de kleur van deze is zo mooi dat ik blij ben dat ik niet voor de witgouden versie heb gekozen.

2 likes

Betwijfel het. Denk dat het eerder te maken heeft met de beperkte oplage. Elke nieuwe referentie brengt vaste kosten met zich mee en die zullen hier waarschijnlijk verhaald moeten worden op een kleiner aantal.
Bovendien viel me op dat de Skyline 36mm versie €800 meer kost dan de 41mm, wat marketing technisch geen steek houdt (want Elite ipv ElPrimero loopwerk). Geen idee of dat komt door de verwachte lagere aantallen, dan wel een inflatie correctie die hier al in verwerkt zit. In het laatste geval zal de 41mm binnenkort misschien ook duurder worden?

1 like

Ah, waar gezien?

Dat hoop ik niet. Ik ben nog aan het onderhandelen met de AD in Spanje en er moet nog iets af