Ik denk dat dat het is, enige logische uitleg voor het prijs verschil.
Je zegt âonderhandelenâ, maar ik vraag me serieus af wat je dan tegen zoân AD zegt. Het is toch gewoon afdingen?
Of zeg je zoiets als: âals ik nu 20% korting krijg koop ik hem nu, zoniet dan moet ik eerst met mijn partner overleggen omdat het bedrag dan boven mijn statutair vastgelegde mandaat gaatâ ???
Of heb je wat in te ruilen? Of? Wat âonderhandelâ je?
Mijn hemel je hebt veel tekst nodig om een vraag te stellen.
Ik heb een prijs in mijn hoofd die ik wil betalen en de AD zit daar nog iets boven. Thatâs it. Er zijn moeilijkere zaken in het leven om verdiepende vragen over te stellen dunkt mij.
In Dubai vorig jaar april. Ze lieten toen de zwarte, blauwe en grijs / goud zien.
Zullen we afspreken dat je hier geen exotisch dier aanhangt en de shine lekker aan de gouden kast over laat
Hij komt standaard op een krokodillenband of bedoel je dat ik geen struisvogel/beaver tail/python/toad bij Aaron Bespoke moet bestellen?
Dit
Voor deze ben ik dat, ondanks mijn sterke voorkeur voor onderscheid, niet van plan nee.
Wat een bizar gave klapper.
Heel veel plezier ermee!
Haha, heel goed, deze gewoon lekker zo houden Waanzinnig mooie aankoop, nogmaals gefeliciteerd!
Maar babyneushoornvoorhuid moet je toch eens overwegenâŠ
Ik dacht dat ik de enige was die de strapkeuzes van @YY77 mwah vond. Ieder zân smaak natuurlijk maar vooral bij de covergirl zou ik hem ZO GRAAG op de originele band willen zien
Bij deze ook zo laten (als je het aan mij zou vragen)
De ladder bedoel je?
In rosé goud op je nieuwe knaller: jaaaaaaa!!!
Op de covergirl: ook goed
Denk dat mensen de Speedmaster A11 ook liever op de schitterende flatlink zien maar voel me comfortabeler met de alcantara en velcro straps.
Een vouwsluiting van âŹ2.4k is me al iets te duur dan wordt een ladder op de rosĂ©gouden het zeker niet.
Ik kwam er vd week achter dat er ruim 12k tussen zit bij de Speedy op leer of op de gouden band.
Helemaal koekwous.