Inderdaad mooie horloges de standaard driehander lijkt wat op mijn Citizen. Toch zou ik deze Zenith ook wel willen!
vergelijk de Citizen:
Ben ook wel benieuwd waarom deze Zeniths hier weinig voorbij komen.
Denk niet dat het een kwestie van techniek is (Elite is erg betrouwbaar loopwerk uit eigen huis), eerder dat klassieke horloges het vaak moeten afleggen tegen het populaire geweld van sportievere horloges. Daarnaast staat Zenith erom bekend vaak slechts kleine series van een bepaald model te produceren waardoor er heel veel varianten binnen dezelfde serie bestaan. Nadeel is dan ook dat dit een negatieve weerslag kan hebben op de wederverkoopwaarde. Voordeel is dat het mede hierdoor meer een niche merk is, eerder een liefhebbersmerk.
De verlengde garantie is pas geïntroduceerd sinds 2022 (februari dacht ik). Alles daarvoor valt daar dus niet onder.
Bijzonder!
Oehh een nieuwe?
Blijkbaar. En voor €7500 verkrijgbaar bij Zenith… (als je die DEFY REVIVAL A3691 hierboven bedoelt).
Ref 03.A3642.670/3691.M3642
Geen boutique?
Nee, via de AD (of rechtstreeks bij Zenith).
Ah sorry, dacht dat je de nieuwe Defy bedoelde met rode dial. Nee, deze staal/gouden Rainbow heb ik al best een tijdje.
Chique hoor!!
Echt heel mooi zo met dat rood.
Zat vandaag ook te kijken naar die Aqua Terra met zo’n rode plaat
Deze is nog wel wat bijzonderder.
ik vind die ladder bracelet echt gruwelijk lelijk,sorry
Allemaal redenen voor een echte liefhebber om mijn Elite ultra thin die in het blauwe staat over te nemen!
Ok, das subjectief he.
Ik vind t schitterend. 1 van mn GHF’s* is al mn ladders weg gedaan te hebben.
- Grote Horologische Fouten
zeker,gelukkig ook maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben
maar voor mij is het idd niks,ben ook niet fan van dit model