Zenith only (Deel 3)

13 likes

8 likes

Wat een cool ding zeg! Best een jumbo size, wat is de diameter als ik vragen mag?

1 like

Dank! Komt uit de jaren 50 en was van mijn opa. Recent laten reviseren en draag hem nu (voorzichtig) met veel plezier.
Denk dat het perpectief van deze foto vertekent want hij is volgens mij maar 36 mm :slightly_smiling_face:

3 likes

Valt nog mee, had ook 33mm kunnen zijn in die tijd. Mooi maatje! :+1:

1 like

Thanks! Erg blij mee. En dit was ook wel de oorzaak dat ik meer dan gemiddeld geïnteresseerd ben geraakt in horloges en op dit forum terecht ben gekomen :slight_smile:

1 like

Mooi erfstuk, is het staal? Lastig te zien op de foto.

1 like

Dankjewel! Als het goed is goud

1 like

6 likes

1100 euro omhoog. Meer dan 10% :scream::see_no_evil:

3 likes

de originals staan (nu) nog op EUR8800 en EUR9200 op de officiele site. Maar ze zijn wel met de website bezig precies.

Schaap is altijd sneller inderdaad.

Ja als je op de site van Zenith naar een land wijzigt waar ze leveren (bv Frankrijk) zie je wel de nieuwe prijzen. De original nu 9900 op leer, 10400 op staal.

En gek genoeg de Manufacture staat er weer, maar nu niet meer duurder dan de original. Wel out of stock overigens.

Plaatje erbij op El Primero day:

datum nog niet gewijzigd :joy:

7 likes

#elprimeroday

12 likes

Wow, niet normaal!
In ruim een jaar tijd 2100 euro erbij.:woozy_face:
Wat gaat hij over 5 jaar kosten?

1 like

Ik volg die prijsstijgingen niet echt maar bij Zenith maken ze het nog gekker dan bij Omega?

2 likes

En nog maar een plaatje voor de sfeer…

12 likes

10 likes

#Elprimeroday

18 likes

Poe… de Zenith a384 (Chronomaster revival) van EUR 8800 naar EUR 9600 op staal…

Wist niet dat dit eraan zat te komen. 10 dagen geleden deze besteld en vandaag afgeleverd. Gelukje.

5 likes