Zenith only (Deel 3)

Deze koopjes zijn nu in verhouding nog leukere koopjes.

2 likes

Dat die Revivals nog niet weg zijn begrijp ik niet zo goed :thinking: (is geen aanbieding vanaf gisteren).

De rest begrijp ik wel: suiker en steentjes of te groot

1 like

De pilots hebben nog dezelfde prijs, maar die lopen ook niet echt lekker heb ik het idee.

1 like

Zijn die nog leverbaar? Volgens @WatchWalker komt er een nieuwe Pilot lijn aan dus kan niet lang meer duren voor ze deze uit het assortiment halen. Misschien nog wat uitloopmodellen

2 likes

Ik weet niet of deze modellen er helemaal uit gaan of dat er een uitbreiding is met nieuwe modellen?

#Vintageelprimeroday

11 likes

Afgrijselijk ding 42 mm, neem hem niet!

13 likes

15 likes

Heel blij met m’n zep:

Maar aangezien alle goeds in tweeĂ«n schijnt te komen twijfel ik of de bruine a385 niet nog “mist”.

Horloges hebben hetzelfde hart maar toch een heel ander uiterlijk en andere aanwezigheid op de pols bleek uit de passessie. Er zijn hier meerderen die deze horloges naast elkaar in bezit hebben, al dan niet met andere plaat. Zijn jullie het eens met mijn stelling dat deze twee modellen elkaar meer aanvullen dan overlappen? Of ben ik een volgende aankoop aan het goed praten voor mezelf
 (laat maar; het antwoord op de laatste vraag weet ik eigenlijk zelf wel) :wink:

10 likes

Totaal verschillende horloges!

Je MOET hem er eigenlijk bijkopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jouw avatar lijkt gevaarlijk veel op die van @Bauhaus, dacht dat hij z’n naam veranderd had :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Do I need to say more?

19 likes

Fantastische setđŸ‘đŸ»

1 like

Totaal geen overlap.

Maar waarom de bruine? En niet de wit/blauwe? Of een van de limited Lupin editions?

1 like

Enige ervaring met zelf verwijderen van de ladder bracelet van de Chrinomaster revival?

Ja, gebruik eentje die ik voor de Speedmaster heb gekocht:

image

Ok, zoiets heb ik ook liggen van Bergeon. Easy?

ja.

Omdat ik het een heel aparte kleur vind die duidelijk afwijkt van mijn andere horloges die ook al vaak een lichte, een zwarte of blauwe plaat hebben.

1 like

:joy:

1 like