Die bruine is gewoon een gaaf stuk! De kleur komt mooi tot leven in het echt, niet te vatten op foto’s. Als ik een El Primero zou kopen, is het die momenteel
Op leer dan weliswaar, die band vind ik niets
Die bruine is gewoon een gaaf stuk! De kleur komt mooi tot leven in het echt, niet te vatten op foto’s. Als ik een El Primero zou kopen, is het die momenteel
Op leer dan weliswaar, die band vind ik niets
Clear. Als je avontuurlijk bent aangelegd: in Japan zijn ze redelijk scherp geprijsd. Tel er nog wel 21% btw bij op.
Op chrono een nieuwe op leer voor EUR 4600.
Kom je uit op EUR 5600,—.
Daar ben ik (met deze bedragen) niet avontuurlijk genoeg voor vrees ik.
De ladder icm dat bruin is het eigenlijk helemaal voor me. Leer koop ik er dan wel bij.
Gezien, tnx!
Als je hem mooi vindt, doen! Het is sowieso een prachtstuk
Lijkt niet naar Nld te verzenden.
Nog steeds met stip nr 1 “mis ik enorm, komt ooit terug eens ik ga landen met de Hobby” hier.
De Listprijs is echt wel belachelijk geworden maar ik zou niet twijfelen als je ergens goeie deal vindt
Je hebt hem gehad, begrijp ik dat goed?
Ja en spijt.
Oei, das pijnlijk. De prijs zal nooit meer omlaag gaan vrees ik… Dus…
aan list? Nee dat zal idd zo zijn.
6,5k op c24 voor n list van whopping 9,6k… waar je misschien 10% op krijgt bij n AD ?
Niks “pijnlijk” dus, zoiets koop je toch beter niet aan listprijs hoor
Daar komt ie er heel mooi uit
Geldt ook voor een IWC pilot chrono 41mm, schrok me een hoedje laatst dat die 9.550 kost.
Dit naait gewoon AD’s, de eigenlijke echte klanten van de horlogemerken he.
En dan zie je dezelfde modellen voor 30% minder online staan…
Wat doe je dan als AD? Korting geven? In Package deals dumpen (omzet en toch afgenomen van het merk)?
Wie weet…
Ik weet nog dat ik jaren geleden in al m’n onschuld bij Gassan vroeg wat een stalen Daytona kostte, en ik me een hoedje schrok bij het antwoord van ik meen 11,4k.
Nu gaan een hoop van de een beetje leuke chrono’s een heel end richting de 10k, ongelofelijk. En die Daytona is list al bijna 15k….
Het gemak van internationaal shoppen via C24 is wel lastig voor de ondernemer als je nog genoeg wil overhouden om de lampen in de winkel aan te houden.
C24 is voor ons consumenten wel een godsgeschenk, was erg lastig geweest om anders aan de A386 RG te zijn gekomen zonder.
Ja, en een auto is door BPM en fabrieksprijsverhogingen in het laatste decennium ook exorbitant duur geworden.
Meteen maar even opgelost