eindhoven??
Ja. Hier leuren ze al een tijdje mee, deze aanbieding is al eerder eens onder de aandacht gebracht. Deze prijzen zijn slechts indicatief, er is flink meer mogelijk. Ik heb getwijfeld over die range rover el Primero, maar vond hem uiteindelijk te groot.
dat bedoel ik
Zijn dit (display) de enige modellen die ze in Eindhoven hebben?
Ik dacht van wel, maar heb toen alleen verder gevraagd naar de chronomaster.
Ik ben benieuwd waar ik een zenith 2016-493 matzwarte alligator band zou kunnen kopen. Dit is de originele band voor mijn Ultra Thin. Als ik er op google, dan vind ik alleen een Amerikaanse Ebay aanbieding. Weet iemand misschien online plekken in Europa waar ik zo’n band kan vinden en prijzen kan nagaan?
Ps., de Ultra Thin is nog te koop en ik begrijp eigenlijk niet waarom hij nog niet weg is. Zenith is echt ondergewaardeerd. Het begint echt zo’n prijs te worden waarvoor ik hem weer ga houden omdat er voor dit geld gewoon geen ander horloge te vinden is dat in de buurt komt, met zo’n net uurwerk en afwerking.
Heb je het al geprobeerd met een mail naar Zenith CS?
Ik ben ook aan het zoeken geweest voor een originele band voor op m’n tipo. Op internet vrijwel geen te vinden. Gisteren via ace een originele besteld. Prijs was echt acceptabel moet ik zeggen.
Volgens mij moeten er nog 3 of 4 cijfers voor het nummer wat je van de band af leest.
Heb m’n Defy Classic 2 weken geleden naar Zenith gestuurd ter reparatie en servicebeurt, kan alleen nergens de kosten vinden (zou op de site moeten staan maar ik zie ze toch echt niet).
Iemand ervaring met tarieven en hoe lang het kan duren? Zou 'm graag voor juni terug willen
Erg communicatief zijn ze in elk geval niet, geen mailtje gekregen dat ze een service kit gingen sturen, ook geen mailtje dat ze m’n horloge hebben ontvangen. Ik heb nu een reserve service kit (doosje om horloge in terug te sturen) omdat ze nooit een bevestiging hadden gemaild heb ik 2x een verzoek ingediend