Servicekosten zijn hier te vinden;
Ik heb hem op chrono24 gezet. Ik ben benieuwd hoe het er daar aan toegaat. Eens kijken of ik daar lowbal biedingen krijg of dat hij snel weg is voor de vraagprijs. Geen idee. Ik heb in elk geval mijn best gedaan om met wat witte gordijnen een soort fototentje te maken om fatsoenlijke foto’s te kunnen publiceren. Ik moet nodig eens een voetje kopen waarmee ik ze kan ronddraaien voor de foto…
Nieuwe band op, en zelf verder van genieten.
Ja zou ook prima kunnen. Ik heb er een mooie band bij hoor. Een mat zwarte kaufman alligator. Dus daarmee kan ik er nu al prima van genieten. Maar die verkoop ik niet mee. Die wil ik houden voor andere 20mm horloges. Nee, de zenith mag weg omdat er teveel concurrentie is en ik de collectie iets in wil perken.
Thanks. Ik zou gezworen hebben dat die tarieven niet te vinden waren vorige week en ze staan precies waar ik heb gezocht…
#noob
Heel herkenbaar, had dezelfde ervaring een jaar geleden. Service was prima maar commucatie minder dan bij ali express met een item van een euro…
Is dit op de OEM band, zo ja lijkt die al een aardig kleurtje te krijgen?
Nee, op deze foto zit het horloge niet op de OEM band.
Mooi, welke is dat?
Zenith el primero 02.0500.400 (Caliber 400). Geen jaren 70 of juist iets moderns als eerste Zenith, maar hij is bloedmooi en past precies in mijn zoektocht van een maand of 2/3 geleden. En is relatief betaalbaar tov modern. Op het forum overgenomen.