Zenith only (Deel 3)

Dacht dat de black trend wel over was
Voorlopig geen geld dat brand in de binnenzak obv deze releases
Integendeel eerder herwaardering van de oude Elite Pilots / EP Pilots

Rainbow Pilot ?

1 like

Zo die pakt even slecht uit. Nope.

1 like

De chronos hadden er een stuk toffer uitgezien zonder die afgeronde hoeken en witte rand van het datumvenster. Shame.

Ik vind t niet veel. Vooral zo weinig Zenith aan die pilots. Had werkelijk elk merk kunnen zijn. Alleen de :rainbow: verwijzing is tof. In looks een absolute achteruitgang tov de oude Pilot lijn.

Misschien. Ik wil ze eerst live zien. De rand van het datumvenster stoort me trouwens niet.

Alleen al het feit dat er Pilot op staat, betekent dat het enkel maar Zenith kan zijn.

klopt ook weer, echter denk dat je mijn punt wel snapt verder.

1 like

11 likes

24 likes

32 likes

23 likes

Na het lezen van de Fratello info over de nieuwe Pilot lijn ben ik helaas niet enthousiaster geworden. De hoge plaatsing van Zenith en tov de cijfers springt er ook uit (meer nog dan de lage plaatsing van Pilot) en vind ik optisch niet fijn :frowning: Gelukkig maken ze ook mooie horloges maar ik denk niet dat deze lijn een commercieel succes gaat worden…

11 likes

Ze willen een nieuw jonger publiek aanspreken met deze pilotlijn want de oude was te stoffig volgens de CEO. Misschien wordt het wel een succes door jongeren met veel geld :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Misschien wel ja :slight_smile:

Ongeveer 6 weken geleden aan Zenith gestuurd en vandaag eindelijk prijsopgave.
Service beurt + reparatie defecte onderdelen € 1.095,-
Optionele vervangingen (Kroon, bezel, saphire, riempje, buckle) + € 1.000,-

Gezien de staat van het horloge een faire prijs.
Verwachte reparatietijd: 14 weken. Da’s minder :see_no_evil:

Ah joh, na zo een lange tijd is het net alsof je weer een nieuw horloge heb :upside_down_face:

2 likes

Welke optionele onderdelen ga je doen, misschien interessant voor de leden hier om te zien wat de kosten zijn van elk onderdeel?

1 like

12 likes

Allemaal, of ik nou 1500 of 2000 moet aftikken maakt dan ook niet meer uit en dan is ie in elk geval weer zo goed als nieuw èn met originele onderdelen. Ik zal een screenshotje plakken, kan inderdaad interessant zijn voor anderen:

3 likes