Zenith only (Deel 3)

17 likes

Alleszins redelijke prijzen, saffierglas had duurder kunnen uitpakken als het bv. een Omega was geweest. Bezel is wel meteen een hoge kostenpost, terwijl een kroon volgens mij altijd vervangen wordt bij een complete service dus zou eigenlijk onderdeel moeten zijn in de standaard serviceprijs.

De sluiting en leren band had ik zelf niet gedaan.

1 like

Die bezel twijfel ik een beetje over, de huidige heeft wat gebruikssporen maar dat was juist de reden dat ik dit horloge ‘durf’ te dragen en dit horloge kan dat prima hebben. Het bandje is dan weer een no-brainer voor mij, er zit nu een aftermarket rubber ding op (wel lekker stoer) dus een origineel bandje met buckle is een mooie aanvulling en zorgt dat ik 'm nog vaker kan dragen.
Kan niet wachten tot ie terug is.

Die Zenith van jou vind ik trouwens 1 van de mooiste die er is. (Maar zou in mijn collectie dan weer vechten om draagtijd met de Breitling SOH en de CvdK)

Dit is een originele Zenith band …
Nadien rechtstreeks bij Zenith gekocht.
Leuke band maar een goedlope sluiting. (Misschien beetje met opzet zo gemaakt om het een meer ‘vintage’ gevoel te geven?)

3 likes

Blijft toch een van de mooiere!

15 likes

Ik wil die vintage tipo wel zoals die in de booth lag van zenith op w and w. :yum:

1 like

Zo een originele is natuurlijk toffer maar heel eerlijk vind ik deze straight endlinks ook niet verkeerd staan.

.

Wil nog wel een dichte band overwegen zonder pcl. :sunglasses:

9 likes

23 likes

Deze foto Y…. :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

3 likes

11 likes

Is dit een foto bij jou thuis?

Hoe bevalt de vouwsluiting aan de leren band van de 38mm chronomaster? Ik snap dat het per pols verschilt, maar sommige sluitingen krijgen bij niemand de handjes op elkaar, terwijl er ook zijn die overwegend positief beoordeeld worden.

Ligt hij op jouw bureau?

Nee…

Niet dus. Is op W&W. Vriend van me zit daar nu.

Die zit ook op mijn eerste defy revival en die is vrij matig ondanks dat het een mooie kopie is van een oudje.

Mijn rode revival defy heeft een verbeterde versie. Die is fijner en steviger.

1 like

Heb deze nog maar onlangs gekocht, maar ik vermoed dat het de enige versie is die past op de kleinere El Primero.

1 like

Goed weekend.

27 likes

je pen is ook leuk :slight_smile:

1 like

Fijn weekend!

23 likes