Zenith only (Deel 3)

Tot 10 augustus dan. :wink:

1 like

Nieuwe schoenen voor de tipo, lekker

13 likes

22 likes

Mooi, is dit de 40mm (zonder Zenith uurwerk)? In ieder geval een stuk mooier dan wat er net uitgekomen is…

2 likes

Nee hoor, dit is de referentie 03.2430.3000/21.C738 in heel zijn 45mm glorie. Inderdaad de slechts zeer kort geproduceerde “bastaard” Zenith met Selita 300 loopwerk.

Persoonlijk vind ik de nieuwe Pilot reeks wel geslaagd dus wie weet, op een dag…

2 likes

28 likes

Hola, wist niet dat er 2 e-commercen op het forum waren.

1 like

Er zijn er inderdaad 2 en misschien wel 3. Ik heb die van mij in december 2021 bij Zenith gekocht en ben er nog steeds super blij mee. Ik dacht dat @tompj er ook één heeft.

2 likes

Had.

Nu in bezit van @Kad.

2 likes

And I love it.

17 likes

Goede foto!

1 like

15 likes

Iedereen aan de el primero! A386!

26 likes

7 likes

Mooi weer :sun_with_face: Lekker shinen met de Defy

14 likes

Sorry hoor, istieweer, maar wat een fotogeniek model is dit toch…

13 likes

Ik had het wat moeilijk met de band (tussen zomer en winter en het gedoe met een schakel erbij/eraf), jij niet? Maar het blijft een superhorloge!

Ik ken het probleem, met name vd comments hier. Puur mazzel dat de band zoals hij is een lengte heeft die precies past en zowel in winter als zomer comfortabel draagt.
Komt waarschijnlijk ook omdat hij zo licht is, heb een ander horloge met een veel zwaarder bracelet die gelukkig wel micro-adjustment heeft (glide lock) en die moet ik zelfs meerdere keren per dag aanpassen.

1 like

23 likes

In verband met het niet meer kunnen wisselen is de Zenith Chronomaster Sport een weekje mee naar zuid spanje geweest.
Wat een heerlijk vakantiehorloge zeg!! :sunglasses:

29 likes