Kantoordag…
Lekkere combo zo!
Zenith is altijd goed op vakantie!
Super mooi horloge en lekker onder de radar!
Mwaa. PCL’s, witte plaat en een keramische lunette is niet echt onder de radar.
Wel wbt merk natuurlijk tussen alle Rolexen.
Dat laatste bedoel ik.
En nog ffe straps wisselen tussendoor!
Fanatiek hoor!
Lekkere plaatjes! Wat een prachtig merk is het toch en wat maken ze schitterende horloges
Kneiters, op dat wit rubber is het echt een zomer-kortenbroekenweer-klapper zeg. Mooi hoor!
Pasgeleden op IG ook voorbij zien komen, ik denk bij @Rolopalooza - echt een hele geslaagde combi
edit: Zenith only (Deel 3) - 2914 van Rolopalooza
deze dus! al vind ik hem op de witte plaat net iets lekkerder uitkomen.
He wat grappig, ik zit in hetzelfde dilemma vooral nu de ongedragen in het blauwe gedeelte staat op leer. Rubber setje erbij voor 200/300 maar dan de TI band voor 1500 (hoeveul?!)
Al is het bij mij nog vechten tussen of nu de Defy of doorsparen en voor een (sorry voor het vloeken) 126234 .Daar droom ik nu al een aantal jaar van en is lastig om dat aan de kant te zetten.
Het is of/of niet en/en voor mij, financieel gezien.
Ik heb hem gehad, tof ding! Uiteindelijk voor mij iets te druk. De nieuwe is iets rustiger lijkt het.
Kunt het beste even direct contact opnemen met Zenith, heb je veel sneller een antwoord en prijs. Benieuwd of ze die nog kunnen leveren nu het model eruit is!
Ik vind alleen die bezel niet zo heel mooi. Misschien is het een kwestie van wennen maat voor nu is het een nee.
De nieuwe draagt ook iets groter dan de oude. De oude vond ik voor mij perfect qua maat, de nieuwe helaas net iets te groot, anders had ik de blauwe Defy Skyline al in de collectie gehad