Zenith only (Deel 3)

Dat krijg je bij een dealer hier ook wel geregeld denk ik. Dus dat is te hoog inderdaad.

Luxemburg staat er eentje op. Maar of dat betrouwbaarder is dan een ander… het pakket moet wel van minder ver komen dan :thinking::sweat_smile:

Denemarken wil nog wel eens adverteren met ex BTW prijzen, moet je even goed op letten

1 like

Dat is bij deze aanbieder (meestal) niet het geval. Ik heb er nooit gekocht, wel vriendelijk contact mee gehad.

Wellicht ook vragen of hij het model ook werkelijk in voorraad heeft. Zeker bij de wat uitzonderlijk lage prijzen in het verleden meegemaakt dat de aanbieder pas zelf bestelde na de order en uiteindelijk niet meer voor de aangeboden prijs kon leveren en met een nieuwe (hogere) prijs terugkwam.
Niet bij deze leverancier trouwens.

Gewoon doen

IMG_8061

10 likes

Klopt, de ex btw staat er nog eens bij in de tekst. Maar het is inderdaad wat uitkijken hiervoor.

Het zou wel zo’n verhaal worden gok ik. Waarom zou die anders 500 euro onder de eerstvolgende kunnen aanbieden? De prijzen zijn een stukje gestegen de laatste tijd, dus misschien is dit nog een oude prijs. Maar vragen staat vrij natuurlijk :slight_smile:

1 like

Heerlijk horloge! Die glans op de wijzerplaat is moeilijk te vatten op foto :slight_smile:

1 like

Bij mij kriebelt ie ook nog. Heerlijke plaat

10 likes

Die van mij in Polen besteld. Was de goedkoopste toen. Probleemloze aankoop

1 like

Inderdaad, verrassend mooi. Ik had hem nooit mogen passen in december :grinning_face_with_smiling_eyes:!

Niet de beste foto van onder de spots in de winkel:

4 likes

Ik heb indertijd mijne bij n Poolse seller op c24 gekocht.
Italiaanse kaart.
Dus wsch een doorschuiver en die italiaan die n batch had.
Geen idee hoe t werkt.
Duurt even maar ging wel allemaal ok.
Wat is de list nu?
Die luxemburger reageert niet.
Ik zou zeggen: doen!
Ik ga t ook opnieuw doen soon! Zowat enige horloge waar ik spijt van heb weg gedaan te hebben. En het rijtje is nochtans indrukwekkend.

3 likes

Op leer 9100 en op staal 9600 dacht ik, het is hard gegaan het laatste jaar (zoals overal).

De luxemburger niet dus! Ik hoor nog wat rond hier en daar, als ik dichtbij kan kopen is’t altijd wel leuk ook.

We zien wel! Wat heb jij op het oog? Ook een Revival? :blush:

10 likes

Sowieso!
Lupin 3rd vind ik onnoemelijk gaaf met bi color dial maar capuccino is safer. Toch denk ik er vaak aan.
Beetje afspiegeling v mn karakter. Heerlijke jekyll&hyde vibe.
De witte uiteraard ook super. Maar witte chrono mogelijkheden te over. Weet niet of dit de sterkste optie is.

Maar eerst iets anders :eyes:

1 like

En de A3817?

Mmm ja, ook n optie. Heel mooi.
Maar ik verander geweer van schouder.
Wat nu komt blijft.

FTFY :grinning:

1 like

Ik heb mijn Defy nieuw gekocht via C24 bij een Duitse handelaar. Zat bij mij ook een Italiaanse kaart bij. Op zich voor een gunstige prijs gekocht en de service was prima. Duurde ongeveer een week tot ik het horloge in huis had.

1 like

Die is inderdaad bijzonder! Net wat te voor mij, maar niet minder gaaf :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu ben ik wel benieuwd!

Die is boutique only dacht ik, dus minder gemakkelijk te verkrijgen. Maar ook een mooie keuze! Enkel de witte met zwarte subdials vind ik wat hard / saai, al de andere Revivals zijn top :+1:

Zo gebeurt het wel vaker blijkbaar. Ik kreeg een paar leuke tips binnen, dus tijd om wat rond te informeren! Bedankt voor de hulp iedereen :pray:

1 like