Word. Durf het ook niet aan, maar het is wel een echt uniek horloge!
Ik filter de oost Europese landen altijd weg op C24
Word. Durf het ook niet aan, maar het is wel een echt uniek horloge!
Ik filter de oost Europese landen altijd weg op C24
Ga ik eerst? Dan neem ik de eerste afschrijving!
Voor mij 1 van de meest gedurfde horloges die ik ooit zag.
Geniaal gewoon
Eerst wat mee berichten! Antwoorden ze vlot dan zit t goed.
Zijn gewoon semi dropshippers he.
Niet op voorraad en dan gaan ze sourcen.
Dit zijn liefhebbershorloges! Dan zijn er koopjes.
Wat vinden jullie hier van?
Wordt door een particulier in Italie aangeboden. Hij schrijft dat het horloge âongedragenâ is, echter in de tekst staat âop gelegenhedenâ. Heeft iedere 5 jaar service gehad. Zien jullie nog gekke dingen? Ik heb hem enkele vragen toegestuurd waaronder of er bewijs is van service, of de sluiting origineel is en of er verder bijzonderheden zijn.
Bvd!
Ik houd je niet tegen .
Ben alleen niet zoân fan van die kast vorm.
Joh! Die is echt gaaf! Tonnetje
Aangezien de verkoper niet de eerste (en enige) eigenaar is zul je elke bewering over de hoeveelheid keren dat hij gedragen is met een korreltje zout moeten nemen.
Dan is het feit dat hij
heeft veel interessanter (en enigszins in tegenspraak). Is daar een bewijs van? Met name de laatste servicebeurt.
Is het trouwens de gewoonte om na een servicebeurt de achterkant weer opnieuw te voorzien van een sticker (zoals zichtbaar op de foto) of zit de sticker alleen op het deel wat eraf genomen wordt (en kan dus blijven zitten bij openen van horloge)?
Misschien ook een goed idee om om een foto van de kroon te vragen. Deze zou branded moeten zijn. Volgens mij zo:
De doos (rood met kussentje in witte omdoos) komt overeen met die van mij (ook uit 2000).
Misschien ook goed om te vragen om een video waarin de chrono wordt gestart, gestopt en reset (heb je meteen bewijs dat het horloge in zijn bezit is)?
Ps. Als dit hem wordt dan heb je echt een prachtige ZEP ChronomasterâŠ
Dank voor je reactie !
Ps. Waaruit kan ik opmaken dat hij niet de eerste eigenaar is? Ik kon dat zelf niet opmaken uit de advertentie maar wellicht zie ik wat over het hoofd.
Denk dat het een kwestie is van passen. Op sommige fotoâs vindt ik het tonnetje prachtig, en op sommige weer helemaal niet.
Kwam je er nog eentje tegen die niet duidelijk zichtbaar was?
Nee, was gewoon een foto van toen het horloge nog maar een dag oud was.
Aha, nou zie ik het nu ik wat beter inzoom.
Het is een aanname mijnderzijds.
Hij geeft aan dat hij het horloge gekocht heeft van een goudsmit (orefice, als de Google vertaling uit het Italiaans correct is). Het horloge komt uit 2000 en ik kan me niet voorstellen dat dit horloge toendertijd via een dealerkanaal van goudsmeden is gedistribueerd. Mijn aanname is dat deze eigenaar hem dus tweedehands heeft gekocht bij een goudsmid.
Goed gedacht, ik zie ook wel een paar rode vlaggen.
disclaimer : een maal een slechte ervaring met een Italiaanse verkoper mogen meemaken
Ik heb ook vaak te maken gehad met Italiaanse verkopers (er is ontzettend veel Zenith spul in Italië) wat gelukkig vaker hele goede dan slechte ervaringen waren.
Nooit eerder om dit soort bedragen overigens en Italië is dan toch wat te ver voor een warme overdracht.
Maar als hij gewoon goede antwoorden op de vragen kan geven, gecombineerd met Chrono24 als tussenpartij waar dit soort transacties in grote hoeveelheden plaatsvinden, dan zou dit moeten kunnen werken.