Vraagje weet iemand waarvan de “rubber” band met cordura effect van de Chronomaster Sport gemaakt is? Lijkt uit meerdere lagen te bestaan en dus geen volledig rubberen band?
Volgens mij is het een rubberen band met een cordura effect patroontje. Doordat het bandje ook gestikt is lijkt het haast of de cordura erop zit maar als je aan de zijkant kijkt dan zie je dat het uit één stuk is gegoten. Aan de binnenzijde zit de gebruikelijke lederen voering. Dat is wat ik er kan uit opmaken na bestudering (heb nu zo’n bandje op mijn reguliere Chronomaster zitten).
Als ik naar de pinholes kijk lijkt de band toch uit lagen te bestaan maar waarvan is mij niet duidelijk. Als ik naar de zijkant kijk lijkt die een soort coating te hebben zoals je ook ziet bij leren banden om de verschillende lagen aan elkaar te hechten.
Heel benieuwd waar je 'm op gaat zetten!!
Je kan best gelijk hebben. Mocht ik ergens lets meer vernemen, dan laat ik het hier nog wel weten. Nog gefeliciteerd met je prachtige CM Sport!
ahh die staat ook nog op mijn shortlist
Zo, eindelijk terug n Zenith en tonnetje. Nog steeds een all time favorite kast - band combi.
Keuze dial gewaagd maar geen keuzestress meer smorgens😬
Jaja Zenith durft wel met kleuren dingen doen and i love that!
Gewoon is ook maar zo gewoon. Daar is er keuze zat van.
De jeuk sinds ie uitkwam is weg nu.