Zenith only (Deel 3)

17 likes

25 likes

Was een zonnige dag dinsdag aan de reflecties te zien. :wink:

Haha de datum goed zetten doe ik veel te weinig :sweat_smile:

5 keer per jaar is voldoende. :upside_down_face:

Iemand hier een Defy Violet in bezit? Ben wel benieuwd naar wat beeld materiaal

Kan niet herinneren dat er 1 voorbij is gekomen, met een huidige RRP van 15k zal het ook niet een hardloper zijn.

Deze komt denk ik het dichtste bij

6 likes

Frisse combinatie voor de zomermaanden!

1 like

Niet in bezit, wel een foto

13 likes

20 likes

Op een verse donkerblauw lederen band :slight_smile:

25 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

16 likes

We proberen het eens met een rode Barton.

9 likes

Nou…

Beetje te rood gekleurd in mijn ijver, in het echt fijne zomercombi

1 like

Afgelopen weekend ben ik even voor mijn volgende aanwinst gaan scouten, en bij de lokale Omega en Zenith AD gaan kijken. Zag daar voor het eerst de Chronomaster Original en de A3817 Revival ‘in the flesh’. Man man man, wat zijn die allebei mooi zeg! Erg mooi formaat, zoveel details op de plaat, en de afwisseling van textuur en polijstoppervlakken in de afwerking op de kasten is ook echt super.

Ik was er behoorlijk van overtuigd dat een Speedmaster binnen afzienbare tijd een entree in mijn watchbox zou maken, maar ben nu toch echt wel aan het twijfelen. Het idee van een El Primero spreekt me meer en meer aan, en is zo te zien ook heerlijk met een grote reeks leuke bandjes te combineren.

Nog ff wachten op mijn zomerbonus, en dan is het wellicht tijd om dingen te gaan passen om te kijken hoe zoe staan/voelen :sunglasses:

5 likes

15 likes

Ben wel benieuwd welke, de tricolore of de “reversed panda”?

Voor de rest herken ik het verhaal van “plan voor Speedmaster maar gegaan voor Zenith” heel goed. Same here…
Ben benieuwd wat het gaat worden

2 likes

Same here too…Heb de nieuwe Speedmaster gehad, vond hem heel mooi maar heb hem snel weer verkocht en weer een El Primero erbij gekocht die ik wel veel draag…

2 likes