Prachtig van harte!!
Gaaf man. Die guillouche is zeldzaam op een stalen variant
Prachtig!!
Prachtig… Met de guilloche plaat. Erg, erg mooi…
Ik wilde eerst een gouden exemplaar (maar ik ga het ‘all out’ goud bewaren voor een Day-Date 36 met tapestry dial). En zoals je aangeeft: die guilloche plaat is .
Schitterende aanwinst, geniet ervan! Echt genieten met al die details en de glanzende wijzerplaat
Die gouden variant staat ook al lang in mijn wensenlijst, maar (geen idee waarom) durf de knoop niet door te hakken. Wellicht omdat er niets in NL staat dus niet eenvoudig live te bekijken. En de bedragen zijn toch wel te groot om het even op afstand te doen vind ik.
Afijn deze stalen versie is een topper dus geniet er van !
Bijna de mooiste Zenith
Je maakt me nieuwsgierig…
Online vond ik hem al mooi, maar in real life…. beautiful
Je moet hem in het echt zien om de afwisseling tussen brushing en polishing te ervaren. Hoge kwaliteit hoor. En heerlijk om volledig ceramic en skeleton en een El Primero movement in 1 te hebben.
De Revival vond ik ook wel een verrassing. Ik dacht dat ik die ladder bracelet niks zou vinden, maar best cool.
Weer veel om over na te denken
Jammer dat we geen Boutique in Nederland hebben want deze zou ik wel eens om willen doen.
Zenith is zo mooi afgewerkt. Echt perfectionistisch.
Hoe was t rood? Model interesseert me enorm wegens vorm etc maar -ik kan tweten- rood niet makkelijk.
Ja goed rood is moeilijk. Deze vond ik wel zo mooi dat dit het eerste rode horloge zou kunnen zijn die ik zou overwegen.
Moeilijk vast te leggen. De dial is mat, past mooi bij de shiny markers en case.
Deze video zorgde voor mijn verhoogde interesse
Gaaf hoor! Waar ben je geweest?
SC op de PC
Sowieso is mat / gelakt / niet burst rood beter! Of toch zeker duurzamer . Mooi hoor. Zou m zeker overwegen. Toch maar es gaan bekijken!